دیدار رییس زراعت ولایت دایکندی با مسوول ساحوی موسسه مجادله بر ضد گرسنگی

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۱
دیدار رییس زراعت ولایت دایکندی با مسوول ساحوی موسسه مجادله بر ضد گرسنگی

۱۵ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش 
مولوی شیر احمد رفیع ریس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت دایکندی در دفتر کارش با ابراهم جاسم خلف هماهنک کننده ساحوی موسسه مجادله بر ضد گرسنگی در نیلی مرکز ولایت دایکندی با دیدار نمودند. 
هماهنک کننده موسسه  مجادله بر ضد گرسنگی هدف از دیدار شان را تقویت هماهنگی با ریاست زراعت عنوان نموده و از   فعالیت دو پروژه خویش در بخش زراعت در آینده نزدیک تحت عنوان (افزایش انعطاف پذیری جامعه از طریق بهبود معیشت و مدیریت خطرات از بحران و تقویت اقتصاد از طریق توان مند سازی معیشت) در ولسوالی‌های سنگتخت و پاتو خبر داده و از ریاست زراعت خواهان اجازه فعالیت جهت سروی ابتدایی و شناسایی ساحات در ولسوالی‌های سنگتخت و پاتو گردید. 
رئیس زراعت ولایت دایکندی وعده همکاری همه جانبه را مطابق به قانون و مقررات امارت اسلامی به مسول موسسه یاد شده  سپرده  و خواهان تطبیق به موقع پروژه در فصل زمان مناسب به صورت شفاف و عادلانه مطابق به مفاد و محتوای تفاهم نامه گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS