۸۰ خانم مرغدار مهارت استفاده از ماشین‌های جوجه‌کشی را یاد می‌گیرند

content_admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۷/۱۴ - ۱۵:۴۷
۸۰ خانم مرغدار مهارت استفاده از ماشین‌های جوجه‌کشی را یاد می‌گیرند
۱۴ میزان ۱۳۹۹
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از طریق پروژه زراعت و مالداری به اشتراک مردم «CLAP» در یک برنامه، به ۸۰ خانم مرغدار، مهارت‌های جدید مرغداری را آموزش داد.
هدف از راه‌اندازی این برنامه، آموزش‌دهی چگونه‌گی استفاده از ماشین‌های چوچه‌کشی و ارتقای ظرفیت این زنان، در بخش‌های فنی و فعالیت‌های اقتصادی، به منظور حمایت از گروپ‌های تولیدی است.
وزارت زراعت از طریق پروژه زراعت و مالداری با اشتراک مردم، پیش از این برای هر یک ۸۰ خانم مرغدار یادشده در ولایت‌های کابل و لوگر، یک بسته‌ی مرغداری و ۱۰۰ مرغ و ماشین چوچه‌کشی توزیع کرده بود.
در این برنامه، خانم‌های مرغدار طرز استفاده از ماشین‌های چوچه‌کشی و چگونه‌گی تغذیه‌ی مرغ را در جریان چهار روز یاد می‌گیرند.

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۴۰
Background image

برنامه آگاهی‌دهی راجع به اهمیت علفچرها در ولسوالی قادس ولایت بادغیس دایر شد 

برنامه آموزشی پيرامون اهمیت و استفاده درست ازعلفچرهای عامه برای مالداران ولسوالی قادس ولایت بادغیس از سوی کارمندان ریاست زراعت آن ولایت دایر گردید.
آمریت منابع طبیعی ریاست زراعت، آبیاری. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳۳
Background image

نشست مشورتی مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با اعضای کمیته هالند برای افغانستان 

نشست مشورتی با اشتراک مسوولان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس، مدیریت های خدمات زراعتی و مالداری ولسوالی‌ها، و مسئولان کميته هالند و ده‌ها تن از مالداران در فارم شگوفان. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۲۹
Background image

کمپاین مبارزه با ملخ‌ها در ولسوالی رباط سنگی هرات آغاز شد

مسئولان در ولسوالی رباط سنگی هرات ‌می‌گویند از دو روز به این‌سو ملخ‌ها به کشت و زارهای زراعتی دهقانان این ولسوالی هجوم آورده اند و  کمپاین نا بودی آن‌ها آغاز شده تا از ضرر رساندن به کشت. . .

BACK TO NEWS