تدویر جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات ولایت کابل  

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲
تدویر جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات ولایت کابل  

۱۰ دلو ۱۴۰۲ هـ.ش
جلسه ماهانه سکتور زراعت و انکشاف دهات ولایت کابل در تالار ریاست زراعت، آبیاری و‌ مالداری با اشتراک روسای دوایر دولتی، نمایندگان موسسات و مدیران خدمات زراعتی ولسوالی‌ها برگزار شد.
در آغاز جلسه شیخ عبیدالله حقانی رئیس زراعت کابل ضمن خوش آمدید گفتن اشتراک کننده‌گان در رابطه به هماهنگی بیشتر میان موسسات همکار و کارمندان ادارات امارتی صحبت نموده از موسسات خواست تا با هماهنگی کامل فعالیت‌های خویش را به‌ پیش ببرند.
  بعدآ نماینده محترم ریاست انکشاف دهات ولایت کابل در رابطه به مشکلات پروژه‌های تحت کار که از طرف موسسات تطبیق می‌گردد مفصل صحبت نمود. 
سپس رئیس محیط زیست و نماینده ولایت کابل، نماینده حوزه‌ دریایی، نمایندگان موسسات همکار، آمرین و مدیران خدمات زراعتی ولسوالی‌ها هر یک به نوبه خود صحبت نموده فعالیت‌ها، مشکلات و پیشنهادات شان را به مجلس ارائه نمودند.
قابل ذکر مسوولان موسسات WHH و روپانی در رابطه به فعالیت‌های آینده شان معلومات ارائه نموده که از آن هزاران تن  از مردان و زنان کابلی مستفید میشوند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS