معین مالی و اداری وزارت زراعت با رییس تفتیش سکتور دفاعی اداره عالی تفتیش دیدار کرد

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۱۰:۳۰
معین مالی و اداری وزارت زراعت با رییس تفتیش سکتور دفاعی اداره عالی تفتیش دیدار کرد

ملا آغاجان آخند (حاجی سالم)، معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مولوی محمد غازی جلیل رییس تفتیش سکتور دفاعی اداره عالی تفتیش دیدار و گفتگو کرد.
ملا آغاجان آخند (حاجی سالم) معین مالی و اداری وزارت زراعت در این دیدار گفت:« شفافیت در یک اداره به خلوص نیت کارمندان ارتباط دارد، در حال حاضر همه عالمان دین اند، فساد و سوء استفاده وجود ندارد.»
در همین حال مولوی محمد غازی جلیل رییس تفتیش سکتور دفاعی اداره تفتیش گفت:« هدف اصلی ما شفافیت و اصلاح ادارات است تا فساد به وجود نیاید و پاسخ‌گو باشیم، حفاظت از بیت‌المال و دارایی عامه وظیفه همه ما است.»
در این دیدار دو طرف به همکاری همه‌جانبه و داشتن یک نظام بدون فساد و شفاف تاکید کرده اند.
ادارۀعالي تفتيش که به منظور بهبود و تنظیم امور حکومتی تأسیس گردیده است؛ اداره عالی تقتیش منحیث يك ادارۀ مستقل در راستای استحکام پایه هاي نظام امارت اسلامی افغانستان و جلوگیری از هرگونه فساد و سوء استفاده در نظام حکومتی به ملّت و مردم مسلمان و مجاهد پرور افغانستان کار می‌کند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS