دیدار معین زراعت و مالداری با رئیس شرکت بامیان۲۴ 

mail-admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ۹:۳۷
دیدار معین زراعت و مالداری با رئیس شرکت بامیان۲۴ 

مولوی صدراعظم ‌عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با محمد عمر ابراهیم‌خیل رئیس شرک بامیان ۲۴  که در کشور آلمان موقعیت دارد دیدار و روی سرمایه‌گذاری و کار در بخش زراعت، مالداری و باغداری صحبت نمودند.
رئیس شرکت بامیان ۲۴ از علاقه‌مندی این شرکت در بخش‌های مختلف سکتور زراعت، مالداری و باغداری صحبت نموده و اظهار داشت که آماده هستند برای آوردن تغییر مثبت در دسترخوان دهقان و مالداری این ملک سرمایه‌گذاری و کار نمایند.
در همین حال مولوی صدراعظم‌عثمانی صحبت نموده و از تعهد رهبری امارت در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تجاران و بسترسازی برای کار و بار ایشان سخن گفته افزود:" وطن حیثیت مادر دارد، همان گونه که مادر بالای اولادش حق دارد، وطن نیز بالای اتباعش حق دارد در هر گوشه جهان که زندگی و فعالیت می‌کند به وطن نیز توجه نموده و برای آبادی و پیشرفت آن کار نمایند، ملک ما مشکلات زیادی را در ۵۰ سال اخیر شاهد بوده، ضرورت است که حالا کار شود، شما که علاقه‌مند کار می‌باشید، آماده هستیم هر نوع فرصت را برای تان مساعد کنیم، به مناطق افغانستان رفته ببینید که در کجا و در کدام بخش می‌توانید کار کنید، سهولت‌هایش ما را فراهم می‌کنیم".

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS