جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات در ولایت کاپیسا تدویرگردید

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۶

جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات به رهبری مولوی روح الله روحانی رئیس زراعت آبیاری و مالداری ولایت کاپیسا با اشتراک رییسان و نماینده‌های ریاست‌های سکتوری و مسئولین موسسات همکار در ریاست زراعت کاپیسا برگزار گردید.
مولوی صاحب روح الله روحانی رئیس زراعت، آبیاری و مالداری پیرامون مسایل چون تدویر جلسات به وقت معین آن، اشتراک اعضا و تطبیق تصامیم بطور درست جلسه، نقش موسسات در رسانیدن کمک ها به نیازمندان و جلوگیری از سو استفاده ها در پروژه ها و کمک ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مولوی روحانی از کارکرد های موسسات کمک کننده کمیته ناروی برای افغانستان و پاملرنه و سایر موسسات یاد آوری نمود همه اعضا سکتور و موسسات همکار گذشته از تعلقات شان به اداره ها یک هدف واحد را تعقیب می نمایند که همانا خدمت رسانی به قشر نیازمند و دهاقین میباشد. 
وی افزود که کاپیسا یک ولایت زراعتی است و شرایط خوب زرع انواع نباتات ورشد صنعت مالداری مساعد میباشد و از مسولین موسسات خواست تا تلاش های بیشتری در زمینه به خرج دهند تا این سکتور  بطور چشمگیر رشد نماید و ما در آینده نزدیک شاهد یک زراعت عصری و نوین و رشد صنعت مالداری باشیم.
 عارف ولی زاده مدیر عمومی  پلان ریاست زراعت گزارش ازفعالیت  ها و  دستاورد های ریاست زراعت طی ماه جدی  را ارائه نمود و  همچنات تیم نظارت و ارزیابی وزارت که جهت ارزیابی از فعالیت های تطبیق شده موسسات به این ریاست معرفی شده بودند را به موسسات همکار معرفی نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS