ساخت ۱۸۶ کشمش‌خانه توسط پروژه انکشاف زنجیره ارزش باغداری در چهار ولایت

content_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۹/۵ - ۱۴:۳۷
ساخت ۱۸۶ کشمش‌خانه توسط پروژه انکشاف زنجیره ارزش باغداری در چهار ولایت

۵قوس ۱۳۹۹
پروژه انکشاف زنجیره ارزش باغداری، HVCDSP، مربوط به وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، ۱۸۶ کشمش‌خانه در ولایت‌های کابل، پکتیکا، لوگر و غزنی ساخته است. پروژه ساخت این کشمش‌خانه‌ها از طریق برنامه مدیریت محصولات زراعتی راه‌اندازی شده است. اکثریت این کشمش‌خانه‌ها ساخته شده و کار متباقی کشمش‌خانه‌ها نیز تا یک هفته دیگر به پایان خواهد رسید. هریک این کشمش‌خانه ظرفیت تبدیل کردن ۱۲ تا ۱۵ متریک‌تُن انگور را به کشمش در یک وقت دارد.
این کشمش‌خانه‌ها ۱۵۹ میلیون و ۴۴۵هزار و ۵۴۲ افغانی هزینه برداشته که هشتاد درصد آن توسط وزارت زراعت و بیست درصد دیگرش توسط مستفیدشوندگان تامین شده است.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

 سفر معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت پروان

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در رائس یک هیئت متشکل از روئسا و متخصصین وزارت زراعت به منظور بررسی وضعیت کلی زراعت و مالداری و حل مشکلات. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۵:۴
Background image

جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کندز برگزار شد

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه هیئت تخنیکی  جلوگیری از غصب و استرداد زمین های غصب شده در ولایت کندز تحت ریاست مولوی امان ‌الله حسن رئیس هیئت تخنیکی و با اشتراک اعضای هیئت دایر گردید.
در این. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۵۱
Background image

سروی زمین‌های زراعتی قریه زمان کور بالا و ملکان ولایت پنجشیر جهت زهکشی

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری زمین‌های قریه زمانکوربالا و ملکان ولایت پنجشیر را جهت شناسایی ساحاتی که نیاز به زهکشی دارد سروی نمودند.
به اساس عرایض مردم زمان. . .

BACK TO NEWS