دیدار وزیر زراعت با والی میدان‌وردک، روی توسعه‌ی باغداری

content_admin
یکشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۶ - ۱۴:۵۷
دیدار وزیر زراعت با والی میدان‌وردک، روی توسعه‌ی باغداری
۶ دلو ۱۳۹۸
نصیراحمد درانی وزیر زراعت، در دفتر کارش با مظفرالدین یمین والی میدان‌وردک، شماری از دهقانان و جمعی از موی‌سیفدان این ولایت دیدار کرد.
مظفرالدین یمین والی و شماری از دهقانان و جمعی از موی‌سیفدان میدان‌وردک در این ملاقات از کارکردهای وزارت زراعت در ولایت‌شان قدردانی کردند و آن را موثر خواندند.
والی میدان‌وردک در این دیدار گفت که با وجود کارهای مثبتی که صورت گرفته و مردم میدان‌وردک قدردان آن هستند، هنوز در بخش باغداری، مالداری، ساخت کانال و سربندها، به کار بیش‌تر نیاز است.
آقای یمین گفت که پیش از این، زمینه‌ی کار در برخی از ولسوالی‌ها، برای پروژه‌ی باغداری و مالداری فراهم نبود، که حالا این مشکلات از بین رفته است و زمینه برای تطبیق پروژه‌های باغداری و مالداری فراهم شده است؛ مردم میدان‌وردک امید دارند در این بخش توجه شود.
والی میدان‌وردک هم‌چنان گفت که نیازمندی‌ها در ولسوالی‌های این ولایت زیاد است و به کارهای بیش‌تری ضرورت است.
بعداً نصیراحمد درانی در رابطه صحبت کرد و گفت که این وزارت برای رشد باغداری در میدان‌وردک مثل دیگر ولایت‌ها، کار می‌کند.
وزیر زراعت گفت که پروژه‌ی جدیدی که در میدان‌وردک تطبیق می‌شود، در بخش مالداری و باغداری کار می‌کند و مشکلات در این زمینه‌ها را کاهش می‌دهد.
آقای درانی یادآور شد که وزارت زراعت با تطبیق پروژه‌ی جدید، می‌خواهد در اقتصاد خانواده‌ها تغییر مثبت بیاورد و کارهای بهتر برای رشد دهقانان و خانم‌های زراعت‌پیشه اجرا کند تا آنان به خودکفایی برسند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS