نظارت و تفتیش از ادویه فروشی‌های حیوانی ولایت فراه 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵
نظارت و تفتیش از ادویه فروشی‌های حیوانی ولایت فراه 

۱۶ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فراه در نتیجه بررسی و تفتیش از جریان فعالیت دوکان‌های ادویه فروشی‌ حیوانی؛  سه ادویه فروشی حیوانی را مسدود نمود.
این فعالیت پس از آن صورت  گرفت مسوولان این ادویه فروشی‌ها مطابق رهنمود و شرطنامه ریاست زراعت فعالیت نکرده  و ادویه های خلاف رهنمود را به فروش می رسانند.
همچنان به دیگر ادویه فروشی‌های توصیه‌های لازم جهت ارائه ادویه با کیفیت، موجودیت شخص مسلکی در دوکان،تمدید جواز به وقت معین آن اطلاع گردید. از سوی دیگر به ادویه فروش ها توصیه شد تا از فروش ادویه حیوانی ‌و زراعتی در یک دوکان جلوگیری نموده و در صورت مشاهده تخلف با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS