۲۵ جریب باغ متراکم در بامیان ساخته می‌شود

mail-admin
شنبه ۱۴۰۰/۱/۷ - ۱۵:۲۰
۲۵ جریب باغ متراکم در بامیان ساخته می‌شود

۷حمل ۱۴۰۰
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بامیان، می‌گوید که کار احداث باغ‌های متراکم از طریق پروژه انکشاف زنجیره ارزش باغداری وزارت زراعت در این ولایت آغاز شده است.
این باغ‌ها که شامل سیب و ناک می‌شود، برای ۲۵ تن از باغداران واجد شرایط با هزینه سی میلیون و هشت‌صد‌هزار افغانی به کمک بانک انکشاف آسیایی در مرکز بامیان و ولسوالی‌های یکه‌ولنگ و شیبر ساخته می‌شود.
ریاست زراعت بامیان افزوده که برای احداث این باغ‌های متراکم به هر باغدار ۶۳۰ نهال نوع ترکی و یک بوجی کود کیمیاوی توزیع می‌شود. قرار است ۱۵ جریب در مرکز، پنج جریب در یکه‌ولنگ و پنج جریب دیگر در ولسوالی شیبر احداث شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS