ادامه حمایت آلمان از برخی پروژه‌های وزارت زراعت

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۹ - ۱۰:۳۲
ادامه حمایت آلمان از برخی پروژه‌های وزارت زراعت

۹ سرطان ۱۴۰۰
حشمت‌الله غفوری، معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، در نشست مقام‌های افغانستان و آلمان در مورد ادامه همکاری‌های آن کشور از پروژه‌های وزارت زراعت شرکت کرد. در این نشست از جانب افغانستان علاوه بر معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، معینان وزارت‌های تحصیلات عالی و مالیه و مسوولان ارشد اداره تنظیم انرژی و شرکت برشنا شرکت داشتند. از جانب آلمان اکسیل زیلدر، سفیر آلمان در کابل و دیگر مقام‌های بلندپایه این کشور به‌صورت آنلاین در این نشست حضور داشتند.
دو طرف در این جلسه در مورد اولویت‌های ملی افغانستان، اشتغال‌زایی، تغییر اقلیم، انرژی، صلح جامع و فراگیر، همکاری در خارج از حوزه اولویت و چهارچوب همکاری‌ها بحث و تبادل نظر کردند. علاوه بر آن، پروژه احیای جنگلات برای امرار حیات (FLRL‎‏)، از دیگر محورهای بحث این نشست بود. هدف ‏از تطبیق این پروژه، ‏‎احیای جنگلات، تنظیم بهتر ایکو‌سیستم و ارتقای ظرفیت به منظور کاهش اثرات تغییر اقلیم و مقاومت در برابر این تغییرات است.
مقام‌های جمهوری فدرال آلمان در این نشست گفتند که این کشور به حمایت از پروژه‌های وزارت زراعت از جمله اولویت‌های ملی، انکشاف اقتصادی و انکشاف زراعتی افغانستان ادامه می‌دهد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS