معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت بغلان سفر کرد

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۱:۶
د کرنې وزارت مالي او اداري مرستیال ملا اغاجان اخند«حاجي سالم» بغلان ولایت ته د خپل سفر په ترڅ کې د بغلان له والي مولوي عبدالرحمن حقاني او ددې ولایت له یو شمېر سیمه ییزو چارواکو سره وکتل.

۸ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم»، معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت بغلان سفر کرده و با مولوی عبدالرحمن حقانی والی ولایت بغلان و شماری از مسوولین محلی این ولایت دیدار کرد.
ملا آغاجان آخند معین مالی و اداری وزارت زراعت در این دیدار گفت:« حکم امیرالمومنین است که گندم مازاد را از ولایت های که تولید بیشتر دارند خریداری و ذخیره سازی نماییم، و برای این کار یک میلیارد افغانی بودیجه اختصاص داده شده است.»
در همین حال مولوی عبدالرحمن حقانی والی ولایت بغلان گفت:« جمع آوری گندم و عرضه آن در حالت اضطراری یا بلند رفتن قیمت گندم اقدام نیک است و ما از آن حمایت میکنیم.»
هدف سفر معین مالی و اداری وزارت زراعت در کنار تطبیق حکم امیرالمومنین در جهت خریداری و ذخیره سازی گندم مازاد دهاقین، تشخیص و افزایش منابع عایداتی، تشخیص آنتن های مخابراتی و بررسی فعالیت ها و کارمندان ریاست زراعت می‌باشد.
این سفر به سرپرستی معین مالی و اداری وزارت زراعت با اشتراک مولوی قدرت الله حقیار رییس مصونیت غذایی و ذخایر استراتیژیک، مولوی کریم الله نوری آمر محاسبه جنسی ریاست اداری وزارت زراعت، مولوی ندامحمد عابد مشاور معین مالی و اداری، احمد شاه کاکر مسوول مالی، ذبیح الله آخندزاده مسوول تدارکات صورت گرفته است.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۶:۲۱
Background image

جلسه بودجه معینیت زراعت و مالداری دایر شد 

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه بودجه در معینیت زراعت و مالداری وزارت زراعت تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و با حضور روساء تحت اثر معینیت برگزار شد. 
در این مجلس معین زراعت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۲:۵۶
Background image

به شش هزار دهقان در پنجشیر تخم بذری اصلاح شده گندم و کودهای کیمیاوی توزیع خواهد شد

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پنجشیر می‌گوید در آینده نزدیک از سوی این اداره به ۶ هزار دهقان در این ولایت تخم بذری اصلاح شده گندم و دو نوع کود کمیاوی سیاه و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۲:۹
Background image

سفر هیئت تخنیکی وزارت زراعت به‌منظور بازنگری سرحدات و نواحی شاروالی‌های ولایات پکتیا، لوگر، کاپیسا و پنجشیر

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
به سرپرستی  ریاست عمومی انسجام امور شاروالی‌های اداره امور امارت اسلامی افغانستان یک تیم متشکل از انجنیران ریاست کارتوگرافی اداره اراضی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری. . .

BACK TO NEWS