جلسه ‌هماهنگی میان وزارت زراعت و سازمان خوراکه و زراعت ملل متحد در بخش منابع طبیعی برگزار شد

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۵ - ۱۶:۱۰
جلسه ‌هماهنگی میان وزارت زراعت و سازمان خوراکه و زراعت ملل متحد در بخش منابع طبیعی برگزار شد

۵ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه‌ هماهنگی میان  مسولان وزارت زراعت و سازمان خوراک زراعت ملل متحد در بخش تطبیق پروژهای آبیاری و حفاظت از جنگلات و منابع طبیعی به سرپرستی مولوی بازمحمد فیضان معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت در حضورداشت شماری از روئسا و مسوولان وزارت زراعت و سازمان خوراک و زراعت ملل متحد برگزار شد.
در این مجلس در آغاز مسوولان سازمان خوراک و زراعت ملل متحد فعالیت‌های خویش را در قسمت اعمار ۷۰۰ چکدم، ده‌ها کانال‌های آبیاری، سربند‌ها، مدیریت آب‌ها، احداث تراس‌ها، ماهی پروری، حفاظت از جنگلات و تغییر اقلیم شریک نموده و از پیشرفت کارها، تکمیل پروژه‌ها و دیزاین پروژه‌ها سخن گفتند.
بعدا معین آبیاری و منابع طبیعی با اظهار قدردانی از فعالیت‌های تاکید به هماهنگی و در جریان گذاشتن فعالیت‌ها شد و افزود که به صدها عریضه از مردم به این اداره مواصلت نموده خوب است که از قبل پروژه‌ها شریک شود تا مطابق ضرورت مردم و در جای مناسب فعالیت‌ها تطبیق گردد.
 بعدا روساء حاضر در قسمت موثریت پروژه‌ها و نیاز شریک سازی فعالیت‌ها صحبت نموده کارها بهتر عملی گردد.
قابل ذکر است که سازمان خوراک و زراعت ملل متحد یکی از حامیان وزارت زراعت و خانواده دهقان و مالدار می‌باشد و کارهای آن در ۳۴ ولایت افغانستان از طریق موسسات و انجوهای همکار در حال تطبیق می‌باشد.
این جلسه که در تالار جلسات معینیت آبیاری و منابع طبیعی  وزارت زراعت برگزار شده بود در آن روساء بخش آبیاری، منابع طبیعی، جنگلات، انجینری و اصلاح زمین وزارت زراعت و نجیب‌الله امیرزی مسوول همآهنگی استراتیژیک و ارتباط  و آقای آنتیک مسوول تخنیکی آبیاری دفتر سازمان خوراک و زراعت ملل حضور داشتند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۶:۲۱
Background image

جلسه بودجه معینیت زراعت و مالداری دایر شد 

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه بودجه در معینیت زراعت و مالداری وزارت زراعت تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و با حضور روساء تحت اثر معینیت برگزار شد. 
در این مجلس معین زراعت. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۲:۵۶
Background image

به شش هزار دهقان در پنجشیر تخم بذری اصلاح شده گندم و کودهای کیمیاوی توزیع خواهد شد

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پنجشیر می‌گوید در آینده نزدیک از سوی این اداره به ۶ هزار دهقان در این ولایت تخم بذری اصلاح شده گندم و دو نوع کود کمیاوی سیاه و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۲:۹
Background image

سفر هیئت تخنیکی وزارت زراعت به‌منظور بازنگری سرحدات و نواحی شاروالی‌های ولایات پکتیا، لوگر، کاپیسا و پنجشیر

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
به سرپرستی  ریاست عمومی انسجام امور شاروالی‌های اداره امور امارت اسلامی افغانستان یک تیم متشکل از انجنیران ریاست کارتوگرافی اداره اراضی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری. . .

BACK TO NEWS