بازدید معین مالی و اداری وزارت زراعت از یک شرکت تولید تخم بذری گندم در پروان

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۹:۲۸
بازدید معین مالی و اداری وزارت زراعت از یک شرکت تولید تخم بذری گندم در پروان

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری  و هیئت همراهش در جریان سفر به ولایت پروان از شرکت تولید تخم‌های بذری و خدمات زراعتی جبل‌السراج سبز دیدن نمود.
شرکت تولید تخم‌های بذری و خدمات زراعتی جبل‌السراج سبز انواع مختلف تخم بذری گندم و حبوبات را پروسس و تولید می‌نماید و به دهاقین در فصل کشت توزیع می‌نماید.
کشت و زرع تخم اصلاح شده بذری حبوبات به ویژه گندم در افزایش حاصلات نقش عمده دارد که توسط شرکت‌های تولید تخم بذری تولید و به دهاقین توزیع می‌گردد.
معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور حل بررسی وضعیت کلی زراعت و مالداری و حل مشکلات دهقانان و مالدارن در رائس یک هیئت از روئسا و کارمندان این وزارت به ولایت پروان سفر کرده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۳:۲۸
Background image

دیدار معین مالی و اداری وزارت زراعت با والی ولایت پنجشیر 

۲۸ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و هیئت همراهش در جریان سفر به ولایت پنجشیر با حافظ محمد آغا حکیم والی آن ولایت در حضور. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۳:۱۱
Background image

سفر معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت پنجشیر

۲۸ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و هیئت همراهش به ادامه سفرهای ولایتی‌اش به منظور بررسی وضعیت زراعت و مالداری و حل مشکلات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۲:۵۹
Background image

سفر رییس زراعت ولایت بغلان جهت افتتاح مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دند غوری 

۲۸ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی رحیم الله احدی ریس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان طی سفر به  ولسوالی دند غوری با مولوی محمد حسن شهاب ولسوال آن ولسوالی جهت افتتاحیه دفتر مدیریت خدمات. . .

BACK TO NEWS