دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با سفیر افغانستان در امارات متحده عرب

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۱۹
دیدار معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با سفیر افغانستان در امارات متحده عرب

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت در دفتر کارش با مولوی بدرالدین‌ حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عرب دیدار نمود.
در این دیدار روی فرصت‌های سرمایه‌های در بخش زراعت، مالداری و آبیاری در افغانستان، جلب و تشویق سرمایه‌گذاران و دولت‌های خارجی در راستای سرمایه‌گزاری در سکتور زراعت و مالداری، صادرات محصولات افغانی، راه‌اندازی نمایشگاه‌های محصولات داخلی در بیرون از افغانستان و بازاریابی محصولات داخلی صحبت گردید.
مولوی بدرالدین حقانی در این مجلس گفت که دولت امارات متحده عرب و سرمایه‌گزاران کشورهای عربی در دیدارهای‌شان اظهار آمادگی نموده‌اند که می‌خواهند در افغانستان سرمایه‌گزاری نمایند، از همین خاطر جهت هماهنگی و ایجاد سهولت‌ها به وزارت زراعت آمده  که هماهنگی لازم صورت گیرد.
بعد از آن مولوی صدراعظم عثمانی به ایراد سخن  پرداخت و از آمادگی این وزارت در راستای آوردن سهولت‌ها برای تاجران و سرمایه‌گذاران خارجی سخن گفت و تاکید نمود که امارت از وقت پیروزی تاکنون به سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی صدا زده است که بیایند در افغانستان کار نمایند و وزارت زراعت آماده هر نوع همکاری می‌باشد.
در اخیر تفاهم شد  که بسته‌ معلوماتی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های زراعت، مالداری، باغداری، زعفران و پنبه به تاجران امارات متحده داده شود تا تفهیم شود که آن‌ها می‌تواند با امتیازات بهتر در این ملک کار نمایند و هیچ نوع مشکلی برای در افغانستان موجود نمی‌باشد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

BACK TO NEWS