دیدار وزیر زراعت با رییس مرکز نمایشگاه‌های افغانستان

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۸
دیدار وزیر زراعت با رییس مرکز نمایشگاه‌های افغانستان

۱۴ حوت ۱۴۰۲ ه‍.ش 
مولوی عطاءالله‌ عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با محمد صابر لطیفی رییس مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی افغانستان دیدار کرد.
در این دیدار دو طرف پیرامون بازاریابی محصولات زراعتی و  مالداری و فراهم سازی زمینه فروش تولیدات زراعتی و مالداری در داخل و خارج از کشور بحث و تبادل نظر کردند.
وزارت زراعت همه ساله  به منظور بازاریابی محصولات زراعتی نمایشگاه بهاری و خزانی را در بادم باغ کابل برگزار کرده و همچنان زمینه اشتراک سرمایه‌گذاران و به نمایش گذاری محصولات زراعتی و مالداری کشور را در نمایشگاه‌های بین‌المللی فراهم می‌نماید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS