تاکید معین مالی و اداری وزارت زراعت بر نظارت از فعالیت‌های وزارت زراعت و موسسات همکار 

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۷
تاکید معین مالی و اداری وزارت زراعت بر نظارت از فعالیت‌های وزارت زراعت و موسسات همکار 

۲۹ دلو ۱۴۰۲ هـ.ش
ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در جریان دیدار با رئیس و کارمندان ریاست نظارت و ارزیابی این وزارت تاکید بر نظارت از جریان فعالیت‌های انجام شده از سوی این وزارت و موسساتی که در سکتور زراعت و مالداری فعالیت دارند نمود.
معین مالی و اداری وزارت زراعت به ادامه دیدارها با روئسای و مسوولان وزارت زراعت با رئیس و مسوولان ریاست نظارت و ارزیابی دیدار کرده و به آنها هدایت داد که مطابق به تفاهم نامه‌ای که میان وزارت زراعت و موسسات همکار به امضا می‌رسد از فعالیت‌های آنها به صورت دقیق و سنجیده نظارت نمایند و پس از نظارت نتایج آن را با موسسات و رهبری وزارت زراعت شریک نمایند تا در صورت موثر بودن فعالیت بر انجام آن تاکید صورت گیرد و یا در صورت عدم موثریت و  داشتن نواقص اصلاح گردد.
در همین حال ملا آغاجان آخند « حاجی سالم» از کارمندان ریاست نظارت و ارزیابی وزارت زراعت خواست که مطابق به مسوولیت وظیفوی شان از جریان کار پروژه‌های وزارت زراعت در مرکز و ولایت  نیز به گونه دقیق نظارت نموده و بازخورد آن را با رهبری این وزارت شریک نمایند.
ریاست نظارت و ارزیابی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری مسوولیت نظارت از جریان فعالیت‌های سکتور زراعت، آبیاری و مالداری را در کشور به عهده دارد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS