کار پروژه مدیریت محصولات زراعتی در غور به‌زودی خاتمه می‌یابد

mail-admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۸/۲۱ - ۱۵:۴۱
کار پروژه مدیریت محصولات زراعتی در غور به‌زودی خاتمه می‌یابد


۲۱عقرب ۱۳۹۹
ریاست زراعت،‌ آبیاری و مالداری ولایت غور، می‌گوید که کار بخشی از پروژه‌های مربوط به مدیریت محصولات زراعتی در این ولایت به پایان رسیده و کار تعداد محدودی از این پروژه‌ها که تاکنون باقی مانده، به‌زودی خاتمه می‌یابد.
این ریاست می‌گوید که در مجموع هشتادوپنج درصد کار تطبیق پروژه‌های جدید به پیش رفته است.
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، کار ساخت ۳۲۷ ذخیره‌گاه کچالو، ۲۰ ذخیره‌گاه پیاز و ۲۰ سردخانه صفر انرژی میوه‌جات را در این ولایت از طریق پروژه مدیریت محصولات زراعتی راه‌اندازی کرده است. ریاست زراعت غور می‌افزاید که کار ساخت ذخیره‌گاه‌های باقی‌مانده به شدت جریان دارد و تاکنون هشتاد درصد این ساختمان‌ها به بهره‌برداری سپرده شده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۶
Background image

اشتراک وزیر زراعت در مراسم دستاربندی حافظان قرآن کریم در فاریاب

۳۰ حمل ۱۴۰۳ ه‍.ش
مولوی عطاءالله عمری  وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مراسم لف دستار یازده تن از حافظان قرآن مجید از مدرسه خالد بن ولید در ولسوالی اندخوی ولایت فاریاب اشتراک نمود  و روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی برای دهاقین در ولایت مرکز بامیان توزیع شد

موسسه خدمات اجتماعی و اقتصادی زنان طی مراسمی با حضور داشت مسوولان محلی ولایت بامیان، مسئولین موسسه تمویل کننده و تطبیق کننده، دهاقین و رسانه‌ها به تعداد ۲۴ عراده تراکتور کوچک دستی را. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۷
Background image

آموزش دهی دهقانان و مالداران در مورد حفظ مصوونیت مواشی و مزارع از حوادث طبیعی در ولایت بلخ

مدیریت خدمات زراعتی ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ برای ده‌ها تن از مالداران و دهقانان منطقه زادیان مهاجر برنامه آگاهی دهی را در مورد مصوون ماندن زمین‌های زراعتی و مواشی مردم راه‌اندازی. . .

BACK TO NEWS