پرداخت  مبلغ ۴۰۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابح و وکاله منظور شد

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۰:۲
د مرابحې او وکالې په بڼه د اسلامي چوپړتیاوو ۴۰۰ میلیونه افغانۍ ورکړه ومنل شوه

پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابحه و وکاله از سوی صندوق انکشاف زراعت جهت سرمایه گذاری در سکتور زراعت و مالداری طی جلسه‌ای که در وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تحت سرپرستی مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری دایر شد بود منظور شد.
این جلسه با  حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، مولوی عبدالقدیر احمد معین مالی و اداری وزارت مالیه، مسوولان صندوق انکشاف زراعتی به منظور بررسی چگونگی  پرداخت  ۴۰۰ میلیون افغانی پول به شکل مرابحه  و وکاله جهت سرمایه‌گذاری در بخش زراعت و مالداری برگزار شد در جلسه یاد شده  پس از ملاحظه درخواست متقاضی‌ها پرداخت ۴۰۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابحه و وکاله برای بانک اسلامی افغانستان و افغان یونایتد بانک برای کار و بار زراعت و مالداری منظور گردید.
 در این جلسه انجینر عبدالغفور غفاری رئیس هیئت عامل صندوق انکشاف زراعت (ADF)، مولوی صدیق الله رحمانی رئیس تصدیق دهی تخم‌های بذری، و متخصصان بخش زراعت و مالی حضور داشتند.
این خدمات مالی اسلامی به منظور حمایت از دهقانان و مالداران و رشد و انکشاف سکتور زراعت و مالداری برای متقاضیان طبق معیارهای تعین شده پرداخت می‌گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS