نشست معین آبیاری و‌ منابع طبیعی وزارت زراعت با کارمندان اداره زراعت ولایت کنر

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۱۱ - ۱۲:۵۵
نشست معین آبیاری و‌ منابع طبیعی وزارت زراعت با کارمندان اداره زراعت ولایت کنر

۱۱ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی باز محمد فیضان معین آبیاری و منابع وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در جریان سفر به ولایت کنر با کارمندان ریاست زراعت کنر در شهر اسعد آباد دیدار و نشستی را برگزار کرد.
در این نشست پیرامون پلان ها، پیشرفت پروژه‌ها، جلوگیری از قطع جنگلات و قاچاق چوب، ایجاد قوریه ها و تولید نهال، استفاده از دریای کنر صحبت گردید.
 معین آبیاری و منابع طبیعی در این نشست گفت « به نماینده گی از  رهبری امارت و وزارت زراعت به شما اطمینان می‌دهم که با توجه به امکانات موجود توجه زیادی مسوولان رهبری امارت اسلامی  به سکتور زراعت است تا افغانستان سر پای خود شود در سه سال گذشته کارهایی شده و نیاز است کارهای بیشتر شود چون در گذشته در وطن کار نشده نیاز به وقت بیشتر است تا این وطن ساخته شود، توجه خاص به حفاظت از جنگلات و آبیاری زمین‌های کنر داریم تا مشکلات مردم کم و‌‌ از سرمایه‌های بومی حفاظت شود، در سه سال گذشته از قطع جنگلات جلوگیری کردیم، تا حد توان به مشکلات رسیدگی می‌کنیم، با رهبری امارت هم شریک مکینیم، مشکلات ولایات را جمع آوری می‌کنیم، چه مشکل داریم چه پیشرفت کردیم ‌‌و چه باید بکنیم.
بعدا مولوی معاذالله عادل رییس ‌تکنالوژی‌های جدید آبیاری صحبت نموده و هدف سفر را ارزیابی مشکلات در ولایات عنوان نمود و تاکید کرد این ارزیابی برای خدمت بهتر مردم و آبادی وطن می‌باشد.
مولوی سلیمان ایمن رییس زراعت کنر در مورد فعالیت‌های امسال در قسمت توزیع تخم بذری، صحت حیوانی و مالداری، کمک‌ به دهقانان و‌ مالداران، جمع آوری عواید و‌‌ حفاظت از جنگلات سخن گفت و‌ مشکلات را در قسمت کمبود وسایل ترانسپورت، روغنیات و برق و تجهیز‌ لابرتوار مطرح ساخت.
در بحث‌ آزاد کارمندان اداره زراعت نیز سخن گفته و‌ نظریات خویش را شریک‌ نمودند که از جانب معین وزارت زراعت اطمینان لازم برایشان سپرده شد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۰:۴۵
Background image

د دیدار معین مالی و اداری وزارت زراعت با رییس و کارمندان ریاست زراعت ولایت کندز

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت با مولوی امان الله حسن رییس زراعت و کارمندان این ریاست دیدن نموده و پیرامون عشر و زکات، حفظ منابع طبیعی، خریداری و ذخیره سازی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۱۰:۲۸
Background image

معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت کندز سفر کرد 

ملا آغاجان آخند « حاجی  سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به ولایت کندز سفر نموده با ملا نثار احمد نصرت والی ولایت کندز و مقامات محلی این ولایت دیدار کرد.
هدف از سفر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۶:۲۱
Background image

جلسه بودجه معینیت زراعت و مالداری دایر شد 

۱۰ سنبله ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه بودجه در معینیت زراعت و مالداری وزارت زراعت تحت رهبری مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری و با حضور روساء تحت اثر معینیت برگزار شد. 
در این مجلس معین زراعت. . .

BACK TO NEWS