نشست اطمینان‌دهی برای کارمندان وزارت زراعت برگزار شد 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۷/۷ - ۱۰:۱۳
نشست اطمینان‌دهی برای کارمندان وزارت زراعت برگزار شد 

7 /میزان/1400 هـ.ق
19صفرالمظفر/ 1443 هـ.ق 
مولوی صدراعظم، معین زراعت و مالداری و مولوی فضل‌ الباري فضلی، معین مالی و اداری وزارت زراعت ا.ا.ا امروز طی نشستی به کارمندان این وزارت از آغاز کار دوباره اطمینان دادند .
این برنامه با تلاوت آیتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد.
مولوي صدراعظم معین زراعت و مالداری ا.ا.ا در این برنامه از کارمندان این وزارت به خاطر برگشت دوباره‌شان به کار سپاس‌گزاری کرده گفت: «برخورد ما با شما برادروار خواهد بود و ما تلاش می‌کنیم که از استعداد‌های شما استفاده شود.» صدراعظم افزود: «کوشش می‌کنیم که وزارت زراعت، آبیاری و مالداری دوباره سرپا ایستاده شود و هر مشوره خوبی که هر کس داشته باشد مرتبط به زراعت، آبیاری و مالداری، از آن استفاده می‌کنیم.»
 مولوي فضل الباري فضلي معین مالی و اداری وزارت زراعت گفت: «وزارت زراعت یک وزارت خدماتی در سطح افغانستان است و این وزارت مربوط به مردم افغانستان است، نه مربوط به تجار و یا دیگر بخش‌ها و ما هم مسؤل هستیم که برای دهقانان سهولت ایجاد کنیم و فرصت‌ها را مهیا سازیم. ما مسؤل هستیم، چه در بخش زراعت، آبیاری و مالداری و چه دیگر بخش‌ها خدمت کنیم.»
فضل‌ الباري فضلی خطاب به کارمندان وزارت زراعت گفت: «شما در بخش‌های کاری خود تجربه دارید و ما و شما باید همه با‌هم هر بخش را متوجه شویم و خدمت خود را با اخلاص و صداقت ارایه کنیم.»
پس از معرفی رسمی رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری توسط رهبری امارت اسلامی افغانستان، این اولین روز است که همه  کارمندان وزارت زراعت به وظایف‌شان برگشته‌اند.
این نشست با دعا و تلاوت چند آیت از کلام‌الله مجید خاتمه یافت.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS