معین زراعت و مالداری با مسوولان موسسه WHH دیدار کرد

user-admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۲
معین زراعت و مالداری با مسوولان موسسه WHH دیدار کرد

۱۷ جدی ۱۴۰۲ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت با شماری از مسوولان موسسه WHH  (Welth Hunger Helf)  یا کمک به گرسنگی جهانی در افغانستان دیدار روی تطبیق این پروژه بحث و گفتگو نمود.
پروژه (Welth Hunger Helf) یا مساعدات اضطراری به بحران مصونیت غذایی و تغذیه از سوی وزارت خارجه آلمان تمویل می‌گردد که در ولایات کابل، بلخ، سمنگان و جوزجان فعالیت دارد.
هدف از این پروژه رفع نیازمندی‌های مهم و مهیب جوامع آسیب پذیر و ایجاد مصونیت غذایی برای این افراد در موقع سرما و بیکاری عنوان شده است.
این پروژه به هزینه مجموعی چهار میلیون و  ۶۸ هزار و ۲۵۱ دالر  در سکتور زراعت فعالیت می‌نماید که در بخش توزیع پول نقد، مواد غذایی و بهداشتی برای دقاقین آسیب پذیر اختصاص داده شده است.
معین زراعت و مالداری بر تطبیق پروژه به طور بنیادی تاکید کرده گفت:« هدف ما ایجاد سهولت برای موسسات همکار است و این موسسه بودیجه که به مردم افغانستان اختصاص داده شده است باید به گونه شفاف و موثر تطبیق نمایند.»
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با ایجاد سهولت برای موسسات ملی و بین‌المللی در پی تطبیق پروژه‌های مطابق اولویت‌های وزارت زراعت که مفید برای مردم واقع شود می‌باشد

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS