معین زراعت و مالداری با مسوولان «بنیاد روپانی» دیدار کرد

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۸ - ۱۰:۱۹
معین زراعت و مالداری با مسوولان «بنیاد روپانی» دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، با مسوولان «بنیاد روپانی» که تطبیق کننده پروژه «تقویت معیشت و مصونیت غذایی» اند دیدار و گفتگو کرد.
بنیاد روپایی که به حمایت مالی سازمان جهانی غذا تمویل می‌گردد پروژه را زیر نام تقویت معیشت و مصونیت غذایی در ولسوالی سروبی ولایت کابل به هزینه مجموعی یک میلیون ۵۳۱ هزارو ۱۵۵ دالر امریکایی راه اندازی نموده است.
به گفته مسوولان این بنیاد، احداث ذخیره آب، تاسیس فارم‌های کوجک ماهی‌پروری، ایجاد باغچه‌های خانگی، آموزش دهاقین، توزیع وسایل، ساخت بایو گاز و ساخت دیوارهای گیبیونی از فعالیت‌های این بنیاد بوده است.
مسوولان این بنیاد افزودند: با تطبیق پروژه «تقویت معیشت و مصونیت غذایی» در ولسوالی سروبی ولایت کابل برای سه هزار و ۲۰۰ به طور مستقیم زمینه کار را فراهم سازند، هم‌چنان به همین تعداد پول در مقابل کار نیز داده می‌شود.
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در نظر دارد تا با همکاری نهادهای همکار زمینه اشتغال‌زایی را مهیا و به دهاقین و مالداران در مرکز و ولایات کمک نماید .

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS