معرفی رئیس جدید ریاست غله‌جات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری

user-admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲ - ۱۵:۳۰
معرفی رئیس جدید ریاست غله‌جات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری


۲ جدی ۱۴۰۲ هـ.ش
مولوی محمد اسماعیل‌ شکیب از سوی مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت منحیث رئیس جدید ریاست غله‌جات معرفی شد.
مجلسی به منظور معرفی رئیس جدید غله‌جات در سالون جلسات معینیت زراعت و مالداری دایر شده بود و در آن تعدادی از روساء، متخصصان و مشاوران این معینیت حضور داشتند.
در آغاز مجلس مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت پیرامون مکلفیت‌های مسوولان امارتی صحبت نموده و تاکید کرد که وظیفه حکومتی مسوولیت و امانت برای خدمت به مردم و آبادی وطن می‌باشد، از حاضران خواست برای خوشنودی پروردگار و بهبود زندگی مردم صادقان و مخلصانه کار نمایند تا در دنیا و آخرت سربلند بمانند. 
" مردم از ما انتظار خدمت و کار دارند، اداره زراعت بیشتر با مردم کار می‌کند از همین خاطر مردم توقع زیاد دارند که برای شان کار کنیم تا مشکلات خانواده دهقان و مالدار کم شود و زنده‌گی شان بهبود یابد".
همچنان در این مجلس از فعالیت‌های رئیس سابق این ریاست تقدیر نمود و به رئیس جدید از درگاه الله توفیق خدمت نمود.
بعد از آن مولوی محمدحسین‌خورشید رئیس دفتر وزارت زراعت متن تقرر ریاست الوزراء امارت اسلامی را مبنی بر تقرر رئیس جدید غله‌جات به خوانش گرفت.
در اخیر مجلس محمد اکبر وزیری رئیس قبلی ریاست غله‌جات به ایراد سخن پرداخت و در مورد مکلفیت‌های این ریاست و کارکردهایش معلومات ارائه نمود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS