معاون اداری رئیس الوزارا از فعالیت‌ها ریاست زراعت کندز بازدید کرد 

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۷ - ۱۲:۵۷
معاون اداری رئیس الوزارا از فعالیت‌ها ریاست زراعت کندز بازدید کرد 

۷ جوزا ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان که طی یک سفر رسمی به ولایت کندز سفر کرده است در حالی که ملا نثار احمد نصرت والی کندز، مولوی سیف الله قمندان امنیه و شماری از روئسای ادارت محلی ولایت کندز وی را همراهی می کردند از ریاست زراعت ولایت کندز و کار کرد‌های آن بازدید نمود.
 در جریان این بازدید در نخست مولوی امان الله حسن رئیس زراعت ولایت کندز دست آوردها و فعالیت‌های ریاست زراعت ولایت کندز که در سکتور زراعت و مالداری انجام داده است را در حضور معاون اداری ریاست الوزرا بیان نموده و همچنان مشکلات، چالش‌های دهاقین، باغداران و مالداران که در ولایت کندز به آن مواجه هستند را نیز مطرح نمود و خواستار توجه بیشتر رهبری امارت اسلامی افغانستان به سکتور زراعت و مالداری شد.
متعاقبآ مولوی عبدالسلام  حنفی معاون اداری ریاست الوزرا از فعالیت‌های ریاست زراعت ولایت کندز  که  در  سکتور زراعت، آبیاری و مالداری در ولایت کندز انجام داده است قدر دانی نموده و  تعهد هر نوع کمک و همکاری در بخش ارایه خدمات بهتر به سکتور زراعت و مالداری برای دهاقین و مالداران ولایت کندز را نیز سپرد.
در همین حال  معاون اداری ریاست الوزرا با حضورداشت مسوولان محلی ولایت کندز از کلکسیون ملی باغ تحقیقاتی زراعتی، گلخانه‌ها و ساحه نبات هنگ غوزه که نمونه از فعالیت‌های ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت کندز می‌باشد بازدید به عمل آورد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS