قرار داد جامع میان وزارت زراعت و شرکت‌های مخابراتی به امضا رسید

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۹ - ۱۴:۱۹
قرار داد جامع میان وزارت زراعت و شرکت‌های مخابراتی به امضا رسید

۲۹ قوس ۱۴۰۲ هـ.ش
قرار داد جامع (Master Agreement) میان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و شرکت‌های مخابراتی روشن، ام. تی. ان، اتصالات، افغان بیسیم و گروپ کمپنی آسیا پیرامون ایجاد سهولت در دستیابی به زمین آنتن‌های مخابراتی به امضاء رسید.
هدف از امضای این تفاهم‌نامه آوردن تسهیلات برای شرکت‌های مخابراتی، رفع مشکلات قرارداد و اجاردهی زمین و انسجام و بلند بردن عایدات امارت اسلامی می باشد.
مولوی عطاء الله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در محفل امضاء تفاهم‌نامه گفت:" وزارت زراعت در خدمت سرمایه گذاران است، سکتور خصوصی با یک پلان در هماهنگ با دولت کار نمایند تا قانونمند و موفق بمانند."
احمد صیاد احمدی،  مشاور رییس اجاره‌دهی و سرمایه گذاری وزارت زراعت گفت:« نزدیک به ۷۷۷ سایت شرکت‌های مخابراتی در اراضی امارت اسلامی بوده که نزدیک به ۲۲۳ میلیون افغانی عاید از طریق اجاره دهی و قرارداد به  عایدات دولت وارد می‌گردد».
این قرار داد ها  از سوی ملا عبدالظاهر امین رئیس عمومی اجارده دهی و سرمایه گذاری وزارت زراعت و نماینده گان با صلاحیت شرکت‌های مخابراتی؛ روشن، ام تی ان، اتصالات، افغان بیسیم و شرکت خدماتی و مشورتی آسیا به امضا رسید
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور ایجاد سهولت برای سکتور خصوصی و تسهیل ساختن روند سرمایه گذاری تلاش می‌نماید تا زمینه بهتر و قانونمند را ایجاد  نماید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS