دیدار وزیر زراعت با مسوول وضعیت اضطراری سازمان ملل

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۰
دیدار وزیر زراعت با مسوول وضعیت اضطراری سازمان ملل

مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با رین پاولسین رییس وضیعت‌های اضطراری  و انعطاف پذیری سازمان ملل و ریجارد ترانچارد رییس سازمان خوارکه و زراعت ملل متحد در افغانستان دیدار کرد.
مسوولان سازمان ملل در مورد فعالیت‌های شان در بخش‌ توزیع تخم‌های اصلاح شده و کود کیمیاوی، مواد خوراکه حیوانی، توزیع بسته‌های مالداری و باغداری، فراهم نمودن واکسین حیوانات برای دهقان و مالداران افغانستان به وزیر زراعت معلومات اراییه کردند و خواستار همکاری وزارت زراعت در رساندن کمک‌ها برای دهقان و مالدارن مستحق شدند. 
در این دیدار مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در مورد فراهم نمودن سهولت‌های بیشتر و دهقان و مالدارن تاکید کرده و از سازمان‌ ملل خواست تا در بخش جلوگیری از تلفات مواشی و فراهم نمودن مواده خوراکه حیوانی برای مالدارن با وزارت زراعت همکاری نمایند.
همچنان وزیر زراعت تاکید بر تطبیق پروژه‌های سازمان ملل دربخش‌های زیربنایی کرده و از مسوولان سازمان ملل خواست تا در بخش‌های بینادی با دهقانان و مالدارن مانند احداث سردخانه‌ها برای نگهداری محصولات زراعتی شد.‌

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS