دیدار وزیر زراعت با بزرگان و متنفذین ولسوالی خواجه دوکوه ولایت جوزجان 

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۱ - ۹:۸
دیدار وزیر زراعت با بزرگان و متنفذین ولسوالی خواجه دوکوه ولایت جوزجان 

مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با شماری از بزرگان و متنفذین محلی ولسوالی خواجه دوکوه ولایت جوزجان دیدار کرده و مشکلات و پیشنهادات شان را استماع نمود.
در این دیدار بزرگان و متنفذین ولسوالی خواجه دوکوه مشکلات شان را در بخش زراعت، آبیاری و مالدار و سایر بخش‌ها با وزیر زراعت شریک ساخته و خواستار همکاری وزارت زراعت در بخش‌های مربوطه شدند.
آنها همچنان مشکلات شان را در بخش کمبود آب آشامیندنی و آب زراعتی به وزیر زراعت بیان کرده و خواستار توجه جدی وزارت زراعت در حل آن شدند.
در همین حال وزیر زراعت پس از استماع مشکلات آنها از تعهد وزارت زراعت جهت حل مشکلات باشنده گان ولایت های مختلف کشور سخن زده و اطمینان همکار لازم را از جانب وزارت زراعت در جهت مشکلات باشنده گان ولسوالی خواجه دوکوه بریشان سپرد.
ولسوالی خواجه دوکوه یکی از ولسوالی‌های ولایت جوزجان در شمال افغانستان است که در ۳۱ کیلومتری شمال غرب شهر شبرغان موقعیت دارد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

BACK TO NEWS