دومین جلسه تشریح بودجه سال ۱۴۰۳ وزارت زراعت دایر شد 

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۷ - ۱۱:۴۵
232344

 دومین تشریح بودجه وزارت زراعت، آبیاری و مالداری برای سال ۱۴۰۳ تحت رهبری ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت با حضور روئسای بخش‌های مختلف این وزارت دایر شد.
این جلسه که در تالار معینیت مالی و اداری وزارت زراعت برگزار شده بود در آن پیرامون چگونگی به مصرف رسانیده بودجه منظور شده برای وزارت زراعت در راستای رسیدن به  اهداف تعین شده و تطبیق پروژهای سکتوری وزارت زراعت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این جلسه از سوی ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری به  مسوولان تمام ریاست‌ها وظایف مشخص در جهت شریک سازی طرح‌های تطبیقی، تقسیم بودیجه با در نظر گیری انکشاف متوازن، تطبیق پروژها در ساحات محروم واقع شده، تطبیق پروژهای عوایدی که با مصرف که عاید بیشتر جمع آوری گردد، تهیه پلان تدارکاتی از سوی ریاست‌ها و صرفه جوی در مصرف بودجه سپرده شد.
این جلسه به ادامه  جلسه قبلی به منظور انسجام امور بودجوی سکتور زراعت و مالداری و تشریح بودجه سال جاری وزارت زراعت برگزار شده بود.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۱:۴۸
Background image

جلسه‌ای جهت حل مشکلات تجار محصولات زراعتی در ولایت نیمروز دایر شد 

جلسه‌ای با حضورداشت مولوی شیراحمد رفیع رئیس زراعت، آبیاری و مالداری و  رئیس ترانسپورت ولایت نیمروز با تجار خرما، تربار و تخم مرغ در ریاست زراعت، آبیاری ومالداری به منظور حل مشکلات تجار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۱:۳۸
Background image

به دها تن در ولسوالی چخانسور ولایت نیمروز وسایل مرغداری توزیع شد 

به ۵۱ نفر در ولسوالی چخانسور ولایت نیمروز به منظور حمایت اقتصادی و رشد سکتور مرغداری در آن ولسوالی وسایل مرغداری توزیع شد.
این وسایل از طرف موسسه سولدریتی به ۵۱ نفر در ولسوالی چخانسور. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۲ - ۱۱:۳۵
Background image

برنامه آموزشی برای داکتر وترنران ریاست زراعت ولایت فاریاب دایر شد 

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب برنامه آموزشی شش روزه‌ای را در همکاری دفتر کمیته ناروی در شهر میمنه جهت تشخیض و تداوی امراض حیوانی برای ۸ تن از داکتر وترنران ولسوالی‌های. . .

BACK TO NEWS