جلسه هماهنگی میان مسوولان وزارت زراعت و موسسه بین المللی اکشن اید دایر شد 

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۸
جلسه هماهنگی میان مسوولان وزارت زراعت و موسسه بین المللی اکشن اید دایر شد 

۲۲ حوت ۱۴۰۲ هـ.ش
جلسه هماهنگی میان مسوولان  وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و موسسه بین المللی اکشن اید با حضور مولوی عبدالغفور رییس عمومی پلان و هماهنگی برنامه‌ها، روئسا و متخصصین ریاست عمومی پلان، رئیس موسسه اکشن اید و مسوول مسلکی پروژه‌های موسسه متذکره دایر گردید.
این جلسه به منظور تقویت هماهنگی میان وزارت زارعت و موسسه اکشن اید  در تطبیق پروژها در سکتور زراعت، آبیاری و مالداری در وزارت زراعت، آبیاری و مالداری برگزار شده بود.
در این جلسه در نخست مولوی عبدالغفور رئیس عمومی پلان و هماهنگی برنامه های وزارت زراعت از تطبیق پروژه‌ها از سوی  موسسه اکشن اید در طی دوسال ابراز قدر دانی کرده و وعده هر نوع همکاری را به مسوولان موسسه یاد شده سپرد.
در عین حال رئیس عمومی پلان و هماهنگی برنامه بر تطبیق پروژه‌های انکشافی بنیادی در بخش‌های آبیاری، مالداری،  زراعت و همکاری با سکتوری خصوصی تاکید کرده و خواستار توجه بیشتر مسوولان موسسه اکشن اید در آن بخش شد.
در همین حال  رییس موسسه بین المللی اکشنید از  همکاری مسوولین وزارت زراعت در قسمت امضای تفاهمنامه ها سپاس گزاری کرده  و تعهد  تطبیق پروژه‌های بنیادی را مطابق به برنامه‌ها و اولویت‌های تعین شده از سوی  وزارت زراعت طی سه سال روان در ولایات جوزجان و بامیان که شامل چندین  پروژه و فعالیت‌های چون؛ کار در مقابل پول، اعمار چکدم‌های آبیاری، کانال‌ها، بند‌های کوچک، توزیع تخم بذری گندم، توزیع علوفه حیوانی، ساخت سبز خانه ها، پروسس لبنیات و ذخیره خانه های غلات می شود را به مسوولان وزارت زراعت سپردند.
همچنان مسوولان موسسه اکشن اید وعده تطبیق پروژه‌های دیگر را  در هفت ولایت که شامل بلخ، سمنگان، ننگرهار، جوزجان، بامیان، هرات و غور می‌باشد را نیز سپردند.
 این پروژها در بخش‌های توزیع تخم بذری گندم و ۸۸ پروژه‌های مختلف در بخش چکدم‌ها، کانال‌های آبیاری، بند‌های کوچک و سایر  زیر ساخت ها نظر به نیاز مندی ولایات متذکره تطبیق خواهد شد.
پروژه‌های یاد شده از سوی سازمان خوراک و زراعت ملل متحد حمایت مالی گردیده و توسط موسسه اکشن اید به همکاری وزارت زراعت  تطبیق می شود .

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS