جلسه رهبری وزارت زراعت به منظور ارزیابی کارکردها دایر گردید

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۹
جلسه رهبری وزارت زراعت به منظور ارزیابی کارکردها دایر گردید

۲۱ جدی ۱۴۰۲ ه‍.ش
جلسه‌ رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری، مولوی باز محمد فیضان معین آبیاری و منابع طبیعی، مولوی محمود مظلوم رئیس ریاست اراضی، روساء و متخصصان وزارت زراعت به منظور ارزیابی کارکرده‌ها و تهیه پلان‌های جدید دایر گردید.
در آغاز جلسه مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت پیرامون توقعات دهقانان و مالدارن از وزارت زراعت سخن زده علاوه کرد"  توقع و امید مردم  از وزارت زراعت زیاد است تا برای شان کار و خدمت صورت گیرد، همه مسوولان وظیفه دارند که صادقانه، مخلصانه و با سعی تلاش زیاد کار نمایند تا در این ملک پیشرفت بیاید و نیازمندی‌های مردم هم برآورده شود".
بعد از آن مولوی بازمحمد فیضان پیرامون مسوولیت‌ها و مکلفیت روساء در کمیته‌ها صحبت نموده و از حاضران خواست گزارش فعالیت‌های خویش را   در زمان معین آن با رهبری وزارت زراعت شریک سازند تا رهبری وزارت در چارچوب آن تصامیم لازم را جهت رشد و انکشاف سکتور زراعت اتخاذ نماید.
در جریان جلسه روساء و متخصصان گزارش فعالیت‌های شان را در مورد تهیه طرح ایجاد کمپلکس‌های زراعت و مالداری، طرح استفاده موثر از زمین‌های کانال قوش‌تپه، فعالیت در فارم‌های تحقیقاتی، مسائل مالی و بودجه، گزارش سفرهای ولایتی معلومات ارائه نموده و چالش‌ها و راه حل‌ها را شریک نمودند.
موارد ضروری که نیاز به تصمیم رهبری دارد در این جلسه از سوی ملا حسین احمد خورشید رییس دفتر وزارت زراعت یاداشت گردید و قرار است  در مورد موضوعات ذکر شده در سطح رهبری وزارت تصمیم تصامیم لازم اتخاذ گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS