جلسه‌ی پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی: پیرامون مسایل تخنیکی و تطبیقی، بحث و توافق ابتدایی شد

mail-admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۱ - ۱۱:۴۷
جلسه‌ی پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی: پیرامون مسایل تخنیکی و تطبیقی، بحث و توافق ابتدایی شد
جلسه‌ی پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی:
پیرامون مسایل تخنیکی و تطبیقی، بحث و توافق ابتدایی شد
۱ اسد ۱۳۹۹
جلسه‌ای به رهبری حشمت‌الله غفوری، معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، با بحث تخنیکی درباره‌ی آغاز پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی، برگزار شد. این جلسه با حضور نماینده‌گان بانک جهانی و وزارت مالیه برگزار شده بود.
در این جلسه، بحث ابتدایی درباره‌ی فعالیت‌های آینده‌ی پروژه‌ی جدید صورت گرفت و قرار شد در آینده تفاهم‌نامه‌ی آغاز کار این پروژه، به امضا برسد و کار آن آغاز شود.
تطبیق پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی، به ارزش ۱۰۰ میلیون دالر و به خاطر مهار تأثیرات منفی کووید-۱۹ یا ویروس کرونا در سکتور زراعت به زودی آغاز می‌شود.
کار کردن در آب‌ریزه، ساختن شبکه‌های آبیاری، توزیع تخم‌های اصلاح‌شده برای افزایش حاصل گندم و سایر کارهای عمرانی و توسعه‌ای، از جزییات کاری پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی است.
در این نشست، در مورد فعالیت‌هایی که مد نظر است، در پرنسیب توافق شد.
در چارچوب پروژه‌ی اضطراری زراعت و مصونیت غذایی، توزیع تخم‌های اصلاح‌شده برای افزایش حاصلات گندم در ۳۴ ولایت صورت می‌گیرد و سایر فعالیت‌ها، نظر به ظرفیت هر ولایت، عملی می‌شود.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

 سفر معین مالی و اداری وزارت زراعت به ولایت پروان

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در رائس یک هیئت متشکل از روئسا و متخصصین وزارت زراعت به منظور بررسی وضعیت کلی زراعت و مالداری و حل مشکلات. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۵:۴
Background image

جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کندز برگزار شد

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه هیئت تخنیکی  جلوگیری از غصب و استرداد زمین های غصب شده در ولایت کندز تحت ریاست مولوی امان ‌الله حسن رئیس هیئت تخنیکی و با اشتراک اعضای هیئت دایر گردید.
در این. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۵۱
Background image

سروی زمین‌های زراعتی قریه زمان کور بالا و ملکان ولایت پنجشیر جهت زهکشی

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری زمین‌های قریه زمانکوربالا و ملکان ولایت پنجشیر را جهت شناسایی ساحاتی که نیاز به زهکشی دارد سروی نمودند.
به اساس عرایض مردم زمان. . .

BACK TO NEWS