جلسه‌ای به منظور ساخت کمپلکس‌های زراعتی، در وزارت زراعت برگزار شد 

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۹ - ۹:۲۹
جلسه‌ای به منظور ساخت کمپلکس‌های زراعتی، در وزارت زراعت برگزار شد 

۲۸ قوس ۱۴۰۲ هـ.ش
جلسه‌ای به منظور ساخت کمپلکس‌های زراعتی و مالداری به رهبری مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری با حضور شماری از روئسا و متخصصین وزارت زراعت برگزار شد.
این جلسه به ادامه جلسات قبلی جهت بحث و تبادل نظر پیرامون طرح ترتیب شده ساخت کمپلکس‌های زراعتی و مالداری در  چهار زون‌های کشور برگزار شده بود که در آن رهبری و متخصصین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری نظریات خویش را جهت غنامندی و عملی سازی طرح متذکره اراییه کردند.
در این جلسه مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری تاکید بر تسریع روند ترتیب طرح کرده افزود" تمام تلاش خود را انجام دهید تا طرحی که جهت نهایی سازی به رهبری امارت اسلامی افغانسان پیش کش می‌گردد جامع، مطابق به امکانات موجود، مطابق به واقعیت‌های سکتور زراعت و مالداری افغانستان بوده و در کل عملی باشد تا در زود ترین فرصت تطبیق گردد".
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری طرحی را روی دست دارد که بر بنیاد آن قرار است در چهار زون‌های کشور کمپلکس‌های زراعتی و مالداری ساخته شود. در نظر است که پس از تکمیل طرح متذکره آن را به رهبری امارت اسلامی افغانستان جهت منظوری ارایه نماید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS