تلاش‌ها جهت فراهم سازی کود عضوی با کیفیت برای دهقانان

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۳:۴
تلاش‌ها جهت فراهم سازی کود عضوی با کیفیت برای دهقانان

۵ حمل ۱۴۰۲ هـ.ش
به ادامه تلاش‌ها جهت تولید کود عضوی جلسه‌ای سه جانبه با حضور مسوولان  وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در افغانستان و شرکت‌های تولید کننده کود عضوی جهت بلند بردن  ظرفیت تولید کود عضوی در وزارت زراعت دایر شد.
این نشست به سرپرستی مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با حضور نجیب‌ امیرزی مشاور ارشد استراتیژیک سازمان خوراک و زراعت ملل متحد، انجینر عتیق ‌الله‌ مسلم رئیس حفاظه نباتات و قرنطین،  مشاوران تخنیکی و نماینده‌گان شرکت‌های تولید کننده کود عضوی دایر گردید.
در این نشست در مورد بلند بردن ظرفیت تولید کود عضوی با کیفیت و معیاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت  و  مسوولان شماری از شرکت‌های که در بخش تولید کود عضوی فعالیت دارند  تعهد سپردند با توجه نیازمندی‌های دهقانان کشور  کود عضوی با استندرد جهان را تولید می‌نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS