تاکید وزیر زراعت بر درنظرگیری نیازمندی دهقانان و مالداران در تطبیق پروژها 

mail-admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۰ - ۱۶:۱
تاکید وزیر زراعت بر درنظرگیری نیازمندی دهقانان و مالداران در تطبیق پروژها 

۲۰ جوزا ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی عطاءالله عمری وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در جریان جلسه‌ تشریح بودیجه سال ۱۴۰۳ این وزارت از سوی مسوولان ریاست مالی و حسابی به آنها تاکید کرد که بودجه را مطابق به نیازمندی دهقانان و مالدارن تخصیص داده و پروژهای که نیاز دهقانان و مالدارن کشور را مرفوع می‌نماید را تطبیق نمایند.
این جلسه که به منظور تشریح بودجه سال ۱۴۰۳ و چگونگی تخصیص آن در مرکز و ولایت در تالار جلسات وزارت زراعت برگزار شده بود در آن مسوولان ریاست مالی و حسابی وزارت زراعت طی پرزنتیشنی بودجه عادی و انکشافی منظور شده از سوی رهبری امارت اسلامی افغانستان برای وزارت زراعت را به وزیر زراعت تشریح کرده و خواستار هدایت جهت بهبود آن شدند.
وزیر زراعت پس از استماع گزارش مسوولان ریاست مالی و حسابی هدایات لازم را به منظور به مصرف رسانیدن موثر و مثمر بودیجه به آنها سپرده و از آنها خواست که مشکل کمبود بودجه که در سال قبل دهقانان، مالدارن و کارمندان وزارت زراعت با آن مواجه بودند را در سند بودجه امسال حل نمایند.
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری یک وزارت خدماتی و عایداتی است که برنامه‌های مختلف را جهت رشد و انکشاف سکتور زراعت، آبیاری و مالداری کشور تطبیق  می‌نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS