به ۲۶۶ دهقان در ننگرهار وسایل زراعتی توزیع شد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱
به ۲۶۶ دهقان در ننگرهار وسایل زراعتی توزیع شد

۳۰ جدی ۱۳۹۹
وزارت زراعت از طریق برنامه‌ی حمایت از اولویت ملی دوم «SNaPP2»، به ۲۶۶ دهقان ممتاز ۱۰ ولسوالی ننگرهار که قراردادهای زراعتی امضا کرده بودند وسایل زراعتی توزیع کرد.
دهقانان یادشده با فابریکه‌ی پروسس شالی، فابریکه‌ی تولید دانه‌ی مرغ، کارخانه‌ی پروسس بادام زمینی (ممپلی) و مرکز تولید گرقند قرارداد بسته‌اند و با عملی‌سازی راه‌نمایی‌ها و مشورت‌های کارمندان ترویج، حاصلات خوبی به دست آورده بودند.
به منظور این که برای پروسس‌گاه‌ها و کارخانه‌ها در داخل کشور مواد خام باکیفیت فراهم و برای محصولات زراعتی یک بازار پایدار پیدا شود، دهقانان به بستن قراردادهای زراعتی تشویق می‌شوند و توزیع وسایل زراعتی نیز بخشی از این برنامه‌های تشویقی است.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS