با راه‌اندازی پروژه‌های جدید زراعتی در لوگر، حدود یک‌هزار نفر صاحب کار شده‌اند

mail-admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۸ - ۱۴:۲۲
با راه‌اندازی پروژه‌های جدید زراعتی در لوگر، حدود یک‌هزار نفر صاحب کار شده‌اند
۸ اسد ۱۳۹۹
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت لوگر، می‌گوید که کار پروژه‌های جدیدی زراعتی در این ولایت رو به پایان است و با راه‌اندازی این پروژه‌ها نزدیک به یک‌هزار نفر صاحب کار شده‌اند.
هزاران پروژه جدید زراعتی از طریق طرح «مدیریت محصولات زراعتی در دوره‌‌ی کرونا» در سراسر کشور توسط وزارت زراعت، آبیاری و مالداری راه‌اندازی شده و کار بخشی از این پروژه‌ها به زودی به پایان می‌رسد. این پروژه‌های جدید که مستفیدشونده‌گان آن ده درصد در تامین هزینه‌های مالی آن را دارند، شامل ساخت هزاران کشمش‌خانه، ذخیره‌گاه پیاز و کچالو و هم‌چنین توزیع دستگاه‌های آفتابی خشک‌کننده میوه‌جات تازه می‌شود.
ریاست زراعت ولایت لوگر می‌گوید که کار ساخت ۲۸ کشمش‌خانه، ۱۵۰ ذخیره‌گاه پیاز و ۱۴۰ ذخیره‌گاه کچالو در این ولایت روبه‌پایان است و به زودی این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد. هم‌چنین ۹۹ دستگاه آفتابی خشک‌کننده میوه‌جات تازه نیز به زنان در این ولایت از طریق طرح مدیریت محصولات زراعتی توزیع شده است.
به گفته ریاست زراعت لوگر، با راه‌اندازی این پروژه‌ها برای نزدیک به‌ یک‌هزار نفر فرصت‌ کاری مستقیم مساعد شده و همین‌طور باغداران و زراعت‌پیشه‌گان از راه‌اندازی این پروژه‌ها ابراز خرسندی می‌کنند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۵:۴
Background image

جلسه هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب زمین در ولایت کندز برگزار شد

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
جلسه هیئت تخنیکی  جلوگیری از غصب و استرداد زمین های غصب شده در ولایت کندز تحت ریاست مولوی امان ‌الله حسن رئیس هیئت تخنیکی و با اشتراک اعضای هیئت دایر گردید.
در این. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۵۱
Background image

سروی زمین‌های زراعتی قریه زمان کور بالا و ملکان ولایت پنجشیر جهت زهکشی

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری زمین‌های قریه زمانکوربالا و ملکان ولایت پنجشیر را جهت شناسایی ساحاتی که نیاز به زهکشی دارد سروی نمودند.
به اساس عرایض مردم زمان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۴۸
Background image

نشست هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب ولایت نیمروز دایر گردید

۲۵ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
نشست هیئت تخنیکی جلوگیری از غصب و استرداد زمین‌های امارتی ولایت نیمروز در اداره زراعت این ولایت و به سرپرستی مولوی شیراحمد رفیع رییس زراعت و با حضور اعضای هیئت دایر. . .

BACK TO NEWS