بازدید معین مالی و اداری وزارت زراعت از یک شرکت تولید تخم بذری گندم در پروان

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۹:۲۸
بازدید معین مالی و اداری وزارت زراعت از یک شرکت تولید تخم بذری گندم در پروان

ملا آغاجان آخند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری  و هیئت همراهش در جریان سفر به ولایت پروان از شرکت تولید تخم‌های بذری و خدمات زراعتی جبل‌السراج سبز دیدن نمود.
شرکت تولید تخم‌های بذری و خدمات زراعتی جبل‌السراج سبز انواع مختلف تخم بذری گندم و حبوبات را پروسس و تولید می‌نماید و به دهاقین در فصل کشت توزیع می‌نماید.
کشت و زرع تخم اصلاح شده بذری حبوبات به ویژه گندم در افزایش حاصلات نقش عمده دارد که توسط شرکت‌های تولید تخم بذری تولید و به دهاقین توزیع می‌گردد.
معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور حل بررسی وضعیت کلی زراعت و مالداری و حل مشکلات دهقانان و مالدارن در رائس یک هیئت از روئسا و کارمندان این وزارت به ولایت پروان سفر کرده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۱:۴
Background image

دو باب تکنیشن القاح مصنوعی در ولایت کندز با وسایل عصری تجهیز و به فعالیت آغاز نمود

دو باب تکنیشن القاح مصنوعی جهت اصلاح نسل حیوانات در ولایت کندز با وسایل عصری تجهیز و با حضور مسوولان ریاست زراعت و کمیته هالند به فعالیت آغاز کرد.
 در محفل افتتاح این تکنیشن‌ها مسول. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۱:۲
Background image

جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات ولایت جوزجان دایر شد 

جلسه سکتور زراعت و انکشاف دهات ولایت جوزجان تحت ریاست قاری عبدالقادر وحدت رئیس زراعت و با اشتراک نماینده‌گان ریاست‌های سکتوری و موسسات همکار در صالون جلسات این اداره تدویر گردید 
در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۸ - ۱۰:۵۹
Background image

سفر هیئت محافظت از جنگلات ولایت بادغیس به ولسوالی مقر، دره بوم و بالا مرغاب

 هیئت محافظت از جنگلات ولایت بادغیس تحت سرپرستی مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، ملاتورجان قدرت قوماندان قطعه حفاظت از جنگلات و هئیت همراه شان به ولسوالی‌های مقر، دره بوم و. . .

BACK TO NEWS