افزایش ۵۷.۵ میلیون دالری بودجه پروژه EATS از سوی بانک جهانی

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۴ - ۱۷:۱۹
افزایش ۵۷.۵ میلیون دالری بودجه پروژه EATS از سوی بانک جهانی

۲۴ سرطان ۱۴۰۰
بانک جهانی ۵۷.۵ میلیون دالر دیگر به بودجه پروژه اضطراری زراعت و مصونیت غذایی (‏EATS‏) کمک کرد.‏
مأموریت بانک جهانی که از ۱۲ الی ۱۵ جولای به هدف بررسی فعالیت‌های پروژه EATS ادامه یافت، کارکردهای این پروژه را مثبت ارزیابی کرد. نتیجه بررسی این مأموریت، در جلسه‌ای آنلاین به اشتراک معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، از سوی مسوولان این مأموریت در میان گذاشته شد.
حشمت‌الله غفوری، معین آبیاری و منابع طبیعی وزارت زراعت، به مسوولان این پروژه و بخش‌های مرتبط در وزارت زراعت، هدایت داد تا مطابق زمان تعیین شده از سوی بانک جهانی، کارهای‌شان را تکمیل کنند.
اعضای ماموریت بانک جهانی گفتند که به دلیل مؤثر بودن فعالیت‌های پروژه EATS، این بانک ۵۷.۵ میلیون دالر دیگر را به هدف پیش‌برد بهتر فعالیت‌های این پروژه، به بودجه آن اضافه می‌کند که از این میان ۲۰ میلیون دالر برای ایجاد یا ترمیم چهار سیلو در ولایت‌های کابل، هرات، بغلان و قندهار به مصرف خواهد رسید. به گفته اعضای این مأموریت، ۳۷.۵ میلیون دالر دیگر آن، برای بازسازی شبکه‌های آبیاری، توزیع تخم‌های اصلاح شده، ساخت سردخانه‌های صفرانرژی و احداث باغ‌های متراکم در ۳۴ ولایت کشور مصرف خواهد شد.
 پروژه اضطراری زراعت و مصونیت غذایی در سپتامبر ۲۰۲۰ به ارزش ۱۰۰ میلیون دالر شروع ‏شد که بودجه آن به‌صورت مشترک از سوی دولت افغانستان و بانک جهانی پرداخت می‌شود. اکنون ۵۷.۵ میلیون دالر دیگر، از سوی بانک جهانی به بودجه این پروژه افزوده شده است.‏

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۸
Background image

آموزشی دهی  و توزیع ۶۴۰ بوری شکر برای ۱۵۰ نفر از اعضای اتحادیه زنبورداران ولایت بدخشان

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بدخشان در همکاری پروژه زنجيره ارزش محصولات زراعتی افغانستان برای ۱۵۰ نفراعضای اتحادیه زنبورداران ضمن تدویر برنامه آموزشی یک روزه. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۷
Background image

نشست مسوولان ریاست زراعت ولایت بادغیس با مسوولان موسسه ناروی در زون غرب

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
 مولوی آخندزاده ملاعبدالحی منیر رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بادغیس با رئیس موسسه ناروی در زون غرب ملاقات کرد.
 در ابتدا رئیس زراعت وضعیت زراعتی و مالداری را در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۶
Background image

از وارد شدن ۹۷۰۰ کیلو خرمای بی‌کیفیت در ولایت فراه جلوگیری شد

۹ حمل ۱۴۰۳ هـ.ش
کارمندان ریاست حفاظه نباتات و قرنطین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از وارد کردن ۹۷۰۰ کیلوگرام خرمای بی‌کیفیت در بندرشیخ ابونصر فراهی ولایت فراه جلوگیری نمودند.
 قرار بود. . .

BACK TO NEWS