اعطای قرضه‌های کوچک بانک انکشاف اسلامی از طریق ADF، بررسی شد

content_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۳ - ۱۷:۳۸
اعطای قرضه‌های کوچک بانک انکشاف اسلامی از طریق ADF، بررسی شد

۲۳ سرطان ۱۴۰۰
جلسه‌ای به اشتراک شیرشاه امیری، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، داکتر ایمل آرمان، رییس هیأت عامل صندوق انکشاف زراعت (ADF)، جوزف لِزارد، رییس دفتر زراعت اداره توسعه بین‌المللی امریکا (USAID) و نماینده‌گان بانک انکشاف اسلامی (IsDB)  در مورد بحث روی چگونه‌گی ارایه قرضه‌های کوچک به دهقانان از سوی بانک انکشاف اسلامی برگزار شد.
شیرشاه امیری، معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، در این جلسه گفت که این وزارت به‌صورت همه‌جانبه در راستای تطبیق این پروژه تلاش می‌کند.
هم‌چنان مسوولان دفتر زراعت اداره توسعه بین‌المللی امریکا گفتند که برای تطبیق این پروژه،‌ این اداره همکاری‌های تخنیکی فراهم می‌کند.
پروژه ارایه قرضه‌های کوچک به دهقانان، ١٠ میلیون دالر امریکایی هزینه دارد که از سوی بانک انکشاف اسلامی تمویل و توسط صندوق انکشاف زراعت تطبیق می‌شود. قرار است از این مقدار پول، دهاقین و تشبثات زراعتی در سرتاسر افغانستان مستفید شوند.
بانک انکشاف اسلامی از وزارت زراعت و صندوق انکشاف زراعت خواست تا درخواست‌نامه رسمی خویش را از طریق وزارت مالیه به این بانک ارایه کنند تا مراحل اجرایی پروژه آغاز شود. بنا بر پلان تعیین شده، تطبیق این پروژه از ماه سپتامبر سال ٢٠٢٢ آغاز خواهد شد.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS