تاکید معین زراعت و مالداری بر واردات کودهای کیمیاوی معیاری به کشور

mail-admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۵ - ۱۵:۴۵
تاکید معین زراعت و مالداری بر واردات کودهای کیمیاوی معیاری به کشور

۱۵ جوزا ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در  جریان جلسه کمیته تخنیکی کودهای کیمیاوی تاکید بر وارد نمودن کودهای کیمیاویمعیاری و با کیفیت به کشور کرد.
به گفته مولوی صدراعظم عثمانی، بعضی از شرکت‌های وارداتی کودکیمیای، کودهای بی‌کیفیت را وارد می‌کند و تنها منافع شخصی خود را در نظر می‌گیرند، تاجران باید هم منفعت خود و هم فایده دهقان را در نظر بگیرند.
مولوی صدراعظم عثمانی افزود" باید در نخست بالای کودهای کیمیاوی تجزیه و تحلیل در لابرتوار صورت گیرد و پس از آن اجازه واردات به آن  داده شود و پس از این  نباید کودهای که به ضرر دهاقین باشد به کشور وارد گردد".
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تلاش می‌نماید تا از واردات کودهای کیمیاوی بی‌کیفیت در کشور جلوگیری و شرکت های وارداتی  را ترغیب به  در نظر گیری منفعت دوطرفه می نماید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS