گفت‌وگو درباره‌ی ساخت باغ‌های تجارتی با رییس مؤسسه‌ی قطری الغرافه

mail-admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۴
گفت‌وگو درباره‌ی ساخت باغ‌های تجارتی با رییس مؤسسه‌ی قطری الغرافه

۲۳ جدی ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری در دفتر کارش با شاهد جواد، ‌رییس مؤسسه‌ی خیریه‌ی الغرافه‌ی قطر دیدار و درباره‌ی فعالیت‌های این مؤسسه صحبت کرد.
شاهد جواد، رییس مؤسسه الغرافه گفت که این مؤسسه در بخش‌های مختلف، خصوصاً در زمینه‌ی ایجاد باغ‌های خرما سرمایه‌گذاری کرده‌اند که بخشی از این نخلستان‌ها به ثمر رسیده است.
آقای جواد از برنامه‌های آینده‌ی این مؤسسه در بخش توسعه‌ی سکتور باغداری نیز سخن گفت و افزود که آنان می‌خواهند در بخش ایجاد باغ‌های درختان همیشه‌سبز (ستروس) در شرق کشور سرمایه‌گذاری کنند و فعالیت‌شان را در بخش باغداری توسعه می‌دهند.
داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت در این ملاقات گفت که فعالیت‌های این مؤسسه را ارزنده می‌داند و از این مؤسسه می‌خواهد و این نهاد را تشویق می‌کند تا در ساخت باغ‌های تجارتی نیز فعالیت کند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS