کارگاه آموزشی کارشیوه جدید ارزیابی اجراآت کارکنان خدمات ملکی تدویر یافت

user-admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴
کارگاه آموزشی کارشیوه جدید ارزیابی اجراآت کارکنان خدمات ملکی تدویر یافت

۱۵جدی ۱۳۹۹
وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در هماهنگی با کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، کارگاه آموزشی کارشیوه جدید ارزیابی اجراآت کارکنان خدمات ملکی را برای سه روز در مقر وزارت زراعت راه‌اندازی کرده است.
در فورم‌‌های جدید ارزیابی اجراات کارکنان خدمات ملکی به منظور تعادل میان حساب‌دهی و مصونیت شغلی در نظر گرفته شده است. براساس این فورم، با آمدن تغییرات جدید در کارشیوه ارزیابی اجراات کارکنان خدمات ملکی، اصل مکافات و مجازات در ادارات خدمات ملکی منطقی و مبتنی‌بر عمل‌کرد گردد، عرضه‌ی خدمات به شهروندان با مسوولیت‌پذیری، شفافیت و پاسخ‌گویی بیش‌تر انجام شود و فرهنگ خلاقیت و نوآوری در نهادهای دولت گسترش یابد. براساس کارشیوه جدید، نیازهای آموزشی و انکشاف قابلیت‌های کارکنان خدمات ملکی، واقع‌بینانه‌تر و سازنده‌تر تشخیص می‌گردد و ماموران خدمات ملکی وادار می‌شوند تا با شاخص‌های واضح و فعالیت‌های اساسی، فراتر از لایحه وظایف‌شان کار کنند.
در این کارگاه آموزشی ۶۰ تن از کارمندان ریاست منابع بشری و ریاست‌های مختلف وزارت زراعت اشتراک کرده‌اند. در این گارکاه روی موضوعات ارزیابی به موقع، مستندسازی ارزیابی، چگونگی برخورد آمر با مادون در جریان ارزیابی، هم‌چنان جلوگیری از ارزیابی‌های سلیقه‌ای، در طول یک سال یک‌بار ارزیابی برای کارمندان وزارت زراعت آموزش داده می‌شود. این کارگاه آموزشی برای دو روز دیگر ادامه دارد.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS