پروژه‌ی امید «OMAID» به وزیر زراعت معرفی شد

mail-admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰
پروژه‌ی امید «OMAID» به وزیر زراعت معرفی شد

۲۳ جدی ۱۳۹۹
مسوولان پروژه‌ی امید «OMAID»، در جلسه‌ای به داکتر انوارالحق احدی ‌وزیر زراعت آبیاری و مالداری، با اشتراک حشمت‌الله غفوری معین آبیاری و منابع طبیعی این وزارت، درباره‌ی کارهای مقدماتی، برنامه‌های آینده و دیگر مسایل پروژه‌ی یاد شده معلومات ارایه کردند.
حامد احمدی، رییس پروژه‌ی امید در این جلسه گفت که این پروژه در ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و تا ۲۰۲۶ ادامه می‌یابد. آقای احمدی گفت که بودجه‌ی پروژه‌ی امید ۱۷۰ میلیون دالر است که از سوی بانک جهانی پرداخته می‌شود.
آقای احمدی گفت که پروژه‌ی امید میان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری و وزارت صنعت و تجارت مشترک است و قرار بر این شده تا توسط آن، پنج پارک صنعتی در پنج زون کشور ساخته شود.
داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری درباره‌ی این پروژه گفت که، پروژه‌ی امید در بخش پروسس یک تغییر کلان ایجاد خواهد کرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS