وزیر زراعت در دیدار با والی بلخ: ۶۰۳ پروژه‌ی مدیریت محصولات زراعتی در بلخ تکمیل شده است

mail-admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۴ - ۱۳:۴۵
د کرنې وزیر د بلخ له والي سره په لیدنه کې: د بلخ په ولایت کې د کرنیزو محصولاتو مدیریت ۶۰۳ پروژې پلي شوي دي

۴ جدی ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت آبیاری و مالداری، در ادامه‌ی سفرش به ولایت بلخ، با محمدفرهاد عظیمی، والی آن ولایت دیدار و روی مسایلی در مورد توسعه‌ی زراعت و باغداری و مالداری صحبت کرد.
والی بلخ در این ملاقات راجع به تطبیق پروژه‌های زراعتی سخن گفت و از توجهاتی که در بخش زراعت و مالداری در بلخ شده، از وزیر زراعت تشکر کرد. آقای عظیمی گفت، کارهای در بخش زراعت در ولایت بلخ شده، اما نیاز است تا توجه بیش‌تر به ماهی‌پروری، مالداری، تطبیق پروژه‌های آبیاری در اطراف دریای آمو، توسعه‌ی باغداری صورت بگیرد تا سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش بیش‌تر شود.
داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، ‌آبیاری و مالداری در این ملاقات گفت که در جریان سال روان مالی در ولایت بلخ در کنار دیگر پروژه‌های زراعتی تطبیق شده، مجموعاً ۶۰۳ پروژه در قالب مدیریت محصولات زراعتی به ارزش ۳۱۰ میلیون افغانی تطبیق گردیده است.
آقای احدی هم‌چنان گفت که در کنار تداوم مدیریت محصولات زراعتی در سال مالی آینده، شماری دیگر از پروژه‌ها نیز در ولایت بلخ تطبیق به زمینه‌های مختلف توجه خواهد شد.

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۷
Background image

اشتراک موسسات فعال در سکتور زراعت در نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی

نمایشگاه بهاری محصولات زراعتی با شعار «زمینه سازی بنیادی به زراعت زمینه ساز خوکفایی افغانستان» در بادام باغ کابل از ۱۲ الی ۱۵ ثور برگذار می‌شود، که در این نمایشگاه موسسات همکار وزارت. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۴:۱
Background image

ملاقات معین زراعت و مالداری با مسوولان دفتر"تی. ام. آی"

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با محمد حامد امیری مسوول عملیاتی و شماری از مسوولان دیگر دفتر "تی. ام. آی" پیرامون ساخت فارم‌های مالداری گفتگو. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۳:۱۷
Background image

معین زراعت و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار کرد

مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با مسوولان "بنیاد آغاخان" دیدار و پیرامون اشتراک در نمایشگاه ملی بادام باغ گفتگو نمود.
مولوی صدراعظم عثمانی در. . .

BACK TO NEWS