وزیر زراعت برای افتتاح و بررسی پروژه‌های زراعتی وارد قندهار شد

mail-admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۱/۹ - ۱۶:۵
وزیر زراعت برای افتتاح و بررسی پروژه‌های زراعتی وارد قندهار شد

۹ حمل ۱۴۰۰
داکتر انوارالحق احدی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، به منظور افتتاح پروژه بزرگ مدیریت منابع آبی ارغنداب، AWIRDP، افتتاح کار و بهره‌برداری ۳۰ سبزخانه، افتتاح کار و بازدید از ۹۱۱ کشمش‌خانه، ۴۸ باب سردخانه انار، بازدید از پنج هکتار باغ‌های تجارتی، ترویجی و نمایشی خُرما، وارد ولایت قندهار شد.
روح الله خانزاده والی کندهار، معاون و شماری از مسوولین امنیتی و ادارات ملکی در میدان هوایی احمد شاه بابا از وزیر زراعت و هیات همراه شان استقبال کردند.
آقای احدی در این سفر وضعیت کُلی زراعت و چالش‌ها در این عرصه را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد. در این سفر، وزیر زراعت را شمار دیگری از مسوولان این وزارت همراهی می‌کنند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS