رییس FAO با سرپرست وزیر وزارت زراعت ملاقات کرد

mail-admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۷/۳ - ۲۲:۳۸
رییس FAO با سرپرست وزیر وزارت زراعت ملاقات کرد

۳میزان ۱۳۹۹
داکتر انوارالحق احدی سرپرست و نامزد وزیر وزراعت، آبیاری و مالداری، در دفتر کارش با راجندرا آریال رییس سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در افغانستان، FAO، دیدار و ملاقات کرد.
هر دو جانب در این ملاقات، در باره فعالیت‌ها، برنامه‌های آینده سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در افغانستان و هم‌چنین ساحه کاری این سازمان باهم گفتگو کردند.
در این ملاقات، سرپرست و نامزد وزیر وزارت زراعت، به بهبود و موثریت بیشتر برنامه‌های آینده سازمان خوراک و زراعت ملل متحد در افغانستان تاکید کرده گفت که به‌خاطر موثریت بیشتر و ارایه خدمات بهتر در سراسر کشور، نیاز است که FAO در اولویت‌‌بندی‌ها، پالیسی‌ها و انتخاب ساحه‌ی کاری پروژه‌ها با وزارت زراعت هماهنگ باشد.
در همین‌حال، راجندرا آریال در این گفتگو و ملاقات، ضمن تبریکی سمت جدید سرپرست و نامزد وزیر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، به داکتر انوارالحق احدی اطمینان داد که در تطبیق برنامه‌های آینده همگام با وزارت زراعت عمل می‌کند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۵:۵
Background image

سفر رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت به ولایت جوزجان 

۷ اسد  ۱۴۰۳ هـ.ش
مولوی نصرالله مظهری رییس انسجام و جمع آوری عشر وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به منظور نظارت و بررسی از روند جمع آوری عشر و زکات به ولایت جوزجان سفر کرده است.
این هیئت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۳:۴
Background image

نظارت از ادویه فروشی و کلنیک‌های حیوانی ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان

۷ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
از کلینیک‌های سکتور خصوصی، استیشن‌های القاح مصنوعی، ادویه فروشی‌های حیوانی و فارم‌های مرغداری ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان نظارت و کنترول بعمل آمد.
کارمندان ریاست زراعت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۱۱:۷
Background image

موسسه افغان اید پروژهای زراعتی و آبیاری‌اش را با وزارت زراعت شریک ساخت

طی جلسه‌ای در وزارت زراعت با حضور مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری وزارت زراعت مسوولان  موسسه افغان اید طرح تطبیقی پروژهای‌شان را در بخش زراعتی، آبیاری و سایر بخش‌های مرتبط به. . .

BACK TO NEWS