جلسه هم‌آهنگی ولسوالی‌های تحت پوشش SNaPP2 در هرات برگزار شد

mail-admin
شنبه ۱۳۹۹/۹/۸ - ۱۴:۰
جلسه هم‌آهنگی ولسوالی‌های تحت پوشش SNaPP2 در هرات برگزار شد


۸ قوس ۱۳۹۹
جلسه هم‌آهنگی و گزارش‌دهی از کار در ولسوالی‌های تحت پوشش برنامه حمایت از اولویت ملی دوم وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، SNaPP2، در ولایت هرات برگزار شد.
در این جلسه تمام کارمندان این برنامه از هشت ولسوالی هرات، نماینده‌گان ریاست زراعت در سطح ولسوالی‌های تحت پوشش و مؤسسات، پروژه‌ها و برنامه‌های همکار حضور داشتند.
این جلسه که برای دو روز دوام یافت و به منظور معرفی فعالیت‌های برنامه در سطح ولسوالی‌ها، در میان‌گذاری تجربه‌ها، ارایه‌ی تجارب آموخته، بیان چالش‌ها و راه‌حل‌ها و آشنایی همکاران با یک‌دیگر تدویر یافته بود.
در این جلسه هم‌آهنگی با ارایه‌ی جزییات تمام فعالیت‌های اجرا شده توسط برنامه حمایت از اولویت ملی دوم، در بخش‌های ترویج زراعت و مالداری، انکشاف سکتور خصوصی، آبیاری و قرضه‌های کوچک یاد شد و شرکت‌کننده‌گان به‌شکل گروپی روی چالش‌ها و راه‌حل‌ها با یک‌دیگر رأی‌زنی کردند و پیشنهادهای‌شان را ارایه داشتند. در ختم جلسه برای چندتن از کارمندان موفق تقدیرنامه‌های تشویقی نیز داده شد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS