تأکید وزیر زراعت بر ارایه خدمات به‌موقع و تطبیق پروژه‌ها

mail-admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۲ - ۱۳:۱۷
تأکید وزیر زراعت بر ارایه خدمات به‌موقع و تطبیق پروژه‌ها

۲ سرطان ۱۴۰۰
 جلسه هیأت رهبری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری با اشتراک معینان و برخی از رییسان برگزار شد و در آن موضوعات مختلف مورد بحث و فیصله قرار گرفت.
در این جلسه مشکلات شرکت‌های تطبیق‌کننده پروژه‌های زراعتی مورد بحث قرار گرفت و فیصله شد که براساس قانون برای حل این مشکلات اقدام شود. هم‌چنان در این جلسه روی انتقال زعفران از یک ولایت به ولایت‌های دیگر صحبت شد.
داکتر انوارالحق احدی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری، هدایت داد که فرصت‌ها و چالش‌های سکتور زعفران با جوانب ذی‌دخل به‌شکل اساسی مورد بررسی قرار گیرد و برای تقویت این سکتور فرصت‌سازی بیشتر صورت گیرد.
علاوه بر آن، درخواست تبدیلی کارمندان، حل فوری برخی مشکلات و سهمیه سوپراسکیل کارمندان در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و فیصله شد که به منظور افزایش موثریت و معقولیت سوپراسکیل، یک طرزالعمل جدید در وزارت زراعت تهیه شود. هم‌چنان مشکلات دهقانان در این جلسه مطرح شد و وزیر زراعت هدایت داد که این مشکلات با درنظرداشت امکانات، به‌صورت فوری حل شود.
در این جلسه موضوعات مختلف دیگر نیز مورد بحث قرار گرفت. وزیر زراعت تأکید کرد که تمام توجه روی ارایه خدمات به‌موقع و تطبیق پروژه‌ها در سطح کشور متمرکز شود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۶:۱۷
Background image

ورکشاپ پلان‌گذاری نباتات تابستانی زون مرکزی دایر گردید

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ریاست عمومی تحقیقات وزارت زراعت، آبیاری و مالداری به‌ همکاری دفتر سازمان خوراک و غذا سازمان ملل، ورکشاپ پلانگذاری نباتات تابستانی زون مرکزی را برگزار نمود.
مولوی صدراعظم. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۳۹
Background image

تاکید معین مالی و اداری بر فعال سازی فابریکه لبینات ریشخور

۵ ثور ۱۴۰۳ هـ.ش
ملا آغاجان آخوند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از فابریکه پروسس لبنیات واقع در ساحه ریشخور ولایت کابل بازدید و تاکید بر فعال سازی آن کرد.
م. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۴۶
Background image

نظارت از جریان کار اعمار چکدم  در قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار ولایت فاریاب

کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت فاریاب از جریان پیشرفت کار پروژه آبیاری اعمار چکدم قریه ماتو سینی ولسوالی قیصار با حضور نماینده‌گان مقام ولایت، ریاست‌های شهرسازی و اقتصاد. . .

BACK TO NEWS