افتتاح  یک مرکز جمع آوری شیر در ولسوالی سیدخیل ولایت پروان

mail-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۴ - ۹:۲۶
1111

یک مرکز جمع آوری شیر در قریه انچو ولسوالی سیدخیل ولایت پروان از سوی کمیته هالند در همکاری ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت پروان افتتاح شد.
این مرکز به همکاری کمیته هالند در همآهنگی مدیریت زراعت ولسوالی سیدخیل ایجاد و با ۱۹ قلم اجناس و لوازم تجهیز گردیده است.
 این مرکز در حضور داشت داکتر محمد عارف عقیل آمر مالداری و صحت حیوانی ریاست زراعت، مولوی امیر حمزه معاون ولسوالی، عبدالکبیر حماسی مدیر زراعت، سمیع الرحمن مدیر انجو های ریاست اقتصاد و جمع کثیری از مالداران افتتاح و به کار آغاز نمود. هدف از ایجاد این مرکز جمع آوری شیر مازاد مالداران و رشد سکتور مالداری می‌باشد.
  در حدود ۵۰۰ تن از مالداران عضویت این مرکز را دارند و برای ۵۰ تن از مالداران یک یک دسته (درم )ظرف مخصوص جمع آوری شیر توزیع گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۹
Background image

توزیع خوراکه حیوانی را برای‌ ۶۰ فامیل مالدار در دو ولسوالی ولایت کابل 

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت در همکاری کمیته هالند به منظور  بخش رشد و انکشاف سکتور مالداری به ۶۰ فامیل مالدار در در ولسوالی‌های میربچه کوت و گلدره ولایت کابل خوراکه حیوانی توزیع کرده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۶
Background image

کنترول و بررسي از مراکز جمع آوري پشم و کشمیره ولسوالی بغلان مرکزی

۶ اسد ۱۴۰۳ هـ.ش
 کارمندان ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت بغلان از ۲۶ مرکز جمع آوری پشم و کشمیره که  به همکاري دفتر کمیته هالند براي افغانستان و کمک مالي دفتر دی آی ایجاد شده است. . .

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۵:۳۲
Background image

به ۷۰ مالدار در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ خوراکه چاق کننده حیوانات توزیع شد 

۶ سرطان ۱۴۰۳ هـ.ش
 ریاست زراعت ولایت بلخ درهمکاری کمیته هالند برای افغانستان  برای ۷۰ تن از مالدارن ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به مقدار 7 هزار کیلوگرام خوراکه کانسنتریت چاق کننده حیوانات. . .

BACK TO NEWS